start counter

Saturday, August 14

Toti 3

Au aparut la geam, doua urechiuse curioase .

Cand m-am uitat , i-am vazut pe toti cei 3 pui nebotezati, cum se ascundeau dupa colt. Si asteptau sa plec, ca sa isi faca curaj sa vina la bobite ...

N-am plecat, ca eram sigura ca nu se vor putea abtine... Pana la urma, si-au facut curaj. Au facut front comun, si inaintau militareste, cot la cot, in linie :

Cat timp au mancat, nu m-am scapat din ochi si n-au rupt formatia ...

Dupa ce au plecat, a venit Fricosu' ( mama ) si cu Mutulica,  puiul neintarcat :

Mutulica n-a vrut sa manace, ci s-a dus la gard, statea intins si apatic ...

M-am ingrijorat ca e bolnav. Insa, dupa ce am vazut-o pe ma'sa ca n-are nici un stres, am inteles : mititelu' era doar ....satul ! Cine stie ce vanasera inainte sa vina la mine ... ca l-am vazut mai apoi, cu chef de joaca.

Mi-a inspectat fasolea, s-a invartit in jurul ei, pana a gasit unghiul potirvit, ca sa ....faca pipi pe pastaile mele ! N-am reusit sa-i fac poza in actiune, ca a fost mai rapid decat blitzul meu. A ramas doar fasolea...

De mancat, n-a mancat nici macar o bobita, insa s-a balacit in vasul cu apa, cat timp a mancat mama lui .

No comments:

Post a Comment