start counter

Sunday, August 1

Crize

Zilele trecute m-a vizitat Crize ( unul dintre puii de raton, aia mici ) : crescuse mare, era deja "catelandru" si...era intarcat ! Pentru ca venise singur ! Asta inseamna ca puii sunt deja pe cont propriu, iar mama raton nu va mai veni la mine la geam, pentru ca le-a lasat lor teritoriul ( asa au facut mamicile raton, in fiecare an ). Si Crize era cam sfios ...sa intru, sa nu intru ...

A intrat si m-a marait : Sunt rau si fioros, nu te apropia ! Sunt raaau !
Iar eu i-am zis sa se potoleasca, ca il cunosc, si nu ma impresioneaza ca se da el mare ...
Si m-a muscat de mana ! Nu tare, ci doar asa, de avertisment ...cat sa-mi demonstreze cat e el de rau si fioros ! Asa, ca sa fie clar cine e seful ...
Dupa care, ofticat, si-a tras coada sub el ....
L-am mangaiat din nou, in ciuda tuturor maraiturilor furioase. Asa, ca sa afle si Crize, cine e seful ... Asta e regula casei si e batuta in cuie : cine vrea sa manace la cantina animalelor, trebuie sa stea la scarmanat !

Iar Crize s-a supus regulilor casei ... Am imblanzit fiara ! N-a mai marait si n-a mai protestat....

Testul suprem ca fiara a fost domesticita : m-a lasat sa ma joc cu coada !
Si uite asa o coada avea ....
Si era happy ...
Insa, dupa ce s-a saturat, la p[lecare, a tinut neaparat sa-mi reaminteasca : Sunt rau, rau si fioros ! stai deoparte ca sunt raaau !

2 comments:

  1. ha ha ha, ce tzafnos era el :))

    ReplyDelete
  2. Aseara erau sub geam doi ratoni mari ( generatia de anul trecut ) si mancau. Crize, se temea sa se apropie, da' se urcase pe scara de incendiu, si de acolo taraia ca telefonu' si maraia fioros, doar doar s-or speria aia doi !
    Ai doi....nimic. Da' nici Crize nu s-a potolit : a facut ca toti dracii, atat timp cat au stau sub geam ratonii aia mari ...

    ReplyDelete