Saturday, August 7

Crize ofticosu'

A aparut Fricosu' ( mama ratonilor), cu Mutulica, sub geam : pe Mutulica nu l-a intarcat inca, prea mic si amarat fiind ...

Crize a venit fuguta, a pus o frana brusca sub geam, si a inceput sa se catere pe zid :
A avut o tentativa sa-mi conteste autoritatea de lider al haitei : s-a smucit, s-a sucit, doar-doar nu o sa-l mangai !

Si m-am vazut in situatia de a-mi intari pozitia de lider : sa fie clar o data pentru totdeauna, nu se fac derogari de la regula ( cine vrea sa manace la cantina animalelor, sta la scarmanat ). Iar Crize s-a supus, desi nu-i convenea deloc :

Dupa care, mititelu' a protestat in felul sau : a avut grija, ca tot timpul cat sta in geam, sa nu cumva sa-mi dea ocazia sa-i pun mana pe coada !

A tinut minte de data trecuta, ca i-am pus mana pe coada ! N-a uitat ! ! Si acuma, era ofticat si isi pazea coada !

I-am mutat bobitele mai departe, ca sa fie obligat sa se ridice : si sa-si lase coada pe mana mea ... Da' Crize a fost ingenios ...

Coada a scapat neatinsa ... Nici macar puricii nu-l imbuneaza pe Crize ...

Deci vine cam asa : sta el la scarmanat impotriva vointei lui, insa coada nu ma lasa sa o ating. Coada e ultimul bastion al independentei ... si Crize nu renunta in ruptul capului ... nici macar atunci cand verifica daca afara e totul in regula :
Ma'sa cu Mutulica au mancat si au plecat. Crize n-a mai tarait dupa ei, nu a intrat in panica si n-a alergat dupa ei : semn ca acum e pe cont propriu ....s-a facut baiat mare !

2 comments:

  1. Salut, mi se pare foarte interesant blogul tau, inscrie-l pe http://www.enterclick.ro pentru a primi vizitatori unici si trafic, tot ce trebuie sa faci e sa accesezi de 2 ori pe zi toate site-urile din sistem si vei primi pentru fiecare vizita facuta celorlalti una de la ceilalti catre tine.

    ReplyDelete
  2. Imi este indiferent daca am sau nu trafic pe blog, ca nu-mi foloseste la nimic ( traficul ).
    Blogul l-am facut, ca sa ne bucuram ( eu si prietenii mei ), de animalutele si povestile lor.

    ReplyDelete