start counter

Saturday, August 7

Crize ofticosu'

A aparut Fricosu' ( mama ratonilor), cu Mutulica, sub geam : pe Mutulica nu l-a intarcat inca, prea mic si amarat fiind ...

Crize a venit fuguta, a pus o frana brusca sub geam, si a inceput sa se catere pe zid :
A avut o tentativa sa-mi conteste autoritatea de lider al haitei : s-a smucit, s-a sucit, doar-doar nu o sa-l mangai !

Si m-am vazut in situatia de a-mi intari pozitia de lider : sa fie clar o data pentru totdeauna, nu se fac derogari de la regula ( cine vrea sa manace la cantina animalelor, sta la scarmanat ). Iar Crize s-a supus, desi nu-i convenea deloc :

Dupa care, mititelu' a protestat in felul sau : a avut grija, ca tot timpul cat sta in geam, sa nu cumva sa-mi dea ocazia sa-i pun mana pe coada !

A tinut minte de data trecuta, ca i-am pus mana pe coada ! N-a uitat ! ! Si acuma, era ofticat si isi pazea coada !

I-am mutat bobitele mai departe, ca sa fie obligat sa se ridice : si sa-si lase coada pe mana mea ... Da' Crize a fost ingenios ...

Coada a scapat neatinsa ... Nici macar puricii nu-l imbuneaza pe Crize ...

Deci vine cam asa : sta el la scarmanat impotriva vointei lui, insa coada nu ma lasa sa o ating. Coada e ultimul bastion al independentei ... si Crize nu renunta in ruptul capului ... nici macar atunci cand verifica daca afara e totul in regula :
Ma'sa cu Mutulica au mancat si au plecat. Crize n-a mai tarait dupa ei, nu a intrat in panica si n-a alergat dupa ei : semn ca acum e pe cont propriu ....s-a facut baiat mare !

1 comment:

  1. Imi este indiferent daca am sau nu trafic pe blog, ca nu-mi foloseste la nimic ( traficul ).
    Blogul l-am facut, ca sa ne bucuram ( eu si prietenii mei ), de animalutele si povestile lor.

    ReplyDelete