start counter

Monday, February 1

Muscaciosul

M-a muscat Nebunelu' : din greseala !
El era sub geam, si am scos mana cu o aluna pe geam, sa il chem. Doar ca veveritele nu vad prea bine , si n-a vazut cand i-am aruncat aluna. De pe loc a sarit, si s-a agatat de deget ...
   Mi-am tras mana cu tot cu veverita, pe pervaz : cand a dat ochii cu mine, mi-a dat drumul imediat, ca si-a dat seama ca nu-i aluna care trebuie ... Dupa care a incercat sa-si spele pacatele : a stat sa-l mangai pe coada cat am avut eu chef ...
   Si da, n-am turbat ( inca ) ... Inca sunt in viata. Nici nu am dat fuguta sa ma vaccinez. Am o gaura adanca in deget, mi-a curs ceva sange si am stat bandajata vreo 3 zile, pentru ca mi-a luat din piele, si astept inca sa se refaca. Mititelu' are dintisorii ca acele, si m-a capsat bine de tot . Data viitoare, o sa am grija, cand il strig, sa scot si capul pe geam, ca sa ma asigur ca ma vede, si nu o sa mai faca confuzii ...
   El este impricinatul ....

1 comment: