start counter

Saturday, February 13

Razboi

Galma s-a prezentat la geam cu o mustanta lipsa !

E rau, e rau si fioros. Ca l-a inghesuit pe un pui de raton intr-un colt al cladirii, si nu-i dadea voie sa treaca pe sub geam ( voia si ala niste bobite sa manance... ). Degeaba am aruncat boite multe, sa ajunga pentru toti : Galma maraia, taraia si face ca toti dracii, cand celalat facea un pas inainte ! Pana la urma, i-am aruncat intrusului, bobitele dupa colt, acolo unde Galma il tinea arestat ...


Cat timp l-am supravegheat de la geam, a fost cuminte si a mancat civilizat pe pervaz, impreuna cu Curajosu', fratele sau.


Imediat ce m-am retras de la geam, a inceput scandalul. Nu, nu se certau cu ratonul cel arestat, ci cu ... ma'sa lor, cu Fricosu' !  Galma era cel cu gura mare, si sarea sa-l muste pe Frocosu'. N-am inteles ce nu-i convenea, ca pe jos aveau bobite, cat sa le ajunga tuturor ...  El e Fricosu', cel mai cuminte raton .


Dupa ce au mancat, i-am auzit prin spatele blocului cum se certau : maraiau, tipau, sclelalaiau, taraiau ca telefonul . Probabil ca isi impart teritoriul ...

No comments:

Post a Comment