start counter

Monday, June 27

Cei 3 ratonei

A plouat cateva zile si ratoneii nu m-au vizitat ( le estefrica de tunete si fulgere ). Pana seara trecuta, cand s-au prezentat sub geam, 3 ratonei. Fara ma'sa . Ma's acred ca e mama denaturata, ca ii lasa singuri de capul lor, pe astia mici ( nici un alt raton-mama nu a facut asta pana acum ) ...

                                                          Wow, nene, ce departe esti !

                                            Da' sa stii ca am invatat sa ma catar pe ziduri ...

                                       Hai ca aproape am ajuns ! Tare greu a fost !

                                             Vezi ca se vine si frate'meu in urma mea !

                                      Nene, dar de ce iti miroase blanita asa de urat ? Cah !

 

                                             Nene, sa nu pui mana pe mine, ca nu vreau !

                                                    N-auzi ? Ti-am zis ca nu stau !

                                    Nu ma mai joc cu tine, nene ! Mai bine ma dau jos !

      Nene, pe mine mami nu m-a invatat sa ma catar : dar incerc sa ma catar pe sfoara , sa stii !

                                 Nu pot sa ma catar nicicum .... primesc si eu bobite ? 

                                                Sunt buneee ! Sa stii nene ca sunt bune !

                                                    Uite nene, ce fericit m-ai facut !

2 comments:

  1. Absolut remarcabil, impresionant!
    Animalutele sunt extraordinare, voi la fel!
    Vin deseori sa vad ce mai faceti, cum o duceti!
    Unele postari ma distreaza de numa-numa,
    altele ... ma pun pe ganduri!
    Un blog aparte! Felicitari!

    ReplyDelete
  2. Grozave comentarii!
    Mult ne place poza cu ratonelul care nu poate sa se catere nicicum ;)

    ReplyDelete