start counter

Wednesday, June 8

Mofturi

                                            Despre baiatu' vorbesc ... e rau si mofturos ! De fapt, e fetita ...


E atat de rau, incat a reusit sa sperie pe toti ceilalti ratoni : nu mai vine la geam decat unul singur. Si ala cu frica . Ascutila s-a batut cu toti mai prin primavara, cand a stat 2 luni cu sechele ( schiopata si avea blana smulsa cam de-o palma asa, de i se vedea carnea ). I sa- meritat, ca toti ii stiu de frica ...
   Acum e sef : patruleaza pe sub geam o data la 30 de minute, ca nu cumva sa vina ceilalti ratoni si sa manance bobite. Aseara s-a intalnit cu celalat raton si s-a lasat cu scandal mare, urlete, crize si isterii. Ascutila a sarit pe el, l-a muscat si s-au rostogolit in lupta corp la corp. Pana la urma a cedat celalat raton ....
    Sunt suparata pe Ascutila, ca mi-a speriat toti ratonii ... e borfas !


Am primit donatie pentru ratoni : o jumatate de caserola de carne tocata, inghetata. Am lasat-o la dezghetat, si cand s-a prezentat Ascutila ... i-am dat o bucatica, de test . S-a uitat la ea pe toate partile, a sucit-o, a invartit-o si pana la urma a aruncat-o pe jos ! Dupa care se uita la mine si imi cerea de mancare ...
   Nici gand sa se atinga de ea ! Cum sa manance carne asa, fara sare, fara condimente, fara nimic ? Si n-a mancat !
Ce facea Veve noaptea la 12 ?  Prajea carnea pentru ratoni ...
Ce n-a stiut Veve, a fost ca atunci cand prajesti carne .... face fum ! Si sare uleiul pe toti peretii ( si pe mine ). Iesea fum din casa mea, mai ceva ca din horn ...  Dupa care, Veve a descoperit ca habar n-are cand e carnea prajita ... o fi prajita, n-o fi prajita ?  Insa a a descoperit rapid cat de infect pute a mort si a cauciuc ars ( ia ghiciti cine a vomitat )...
  
Ce pareere a avut ratonu' ? 


No comments:

Post a Comment