start counter

Monday, April 23

Sunt fetita !

In fiecare seara, primul la geam vine Mofturosu' sa-si ceara biscuitele : cu ciocolata, daca se poate !
Ca numai asa ma binedispun !

Stiam eu ca intotdeauna ai ceva bun pregatit pentru mine !

Uite-te la mine, sa vezi ce vesel sunt, daca mi-ai dat prajituri !

Da, stiu : sunt un profitor ! Insa mi se merita ...
Si oricat de fericit as fi, tot trebuie sa ma asigur ca am calea libera , inainte sa plec. Zau, ca n-as vrea sa ma intalnesc cu vreun raton din gasca rivala !


Mofturosu' e smecher  : s-a prins ca dupa ce pleaca, eu mai bun sub geam bunatati. Asa ca patruleaza la intervale regulate de timp, ca sa faca curatenie ...
Dupa ce Mofturosu' se plictiseste ( sau i se face greata de atata mancare ), vine si Fetita. Biata de ea, de cele mai multe ori nu mai gaseste mancare, pentru ca vine mult prea tarziu in noapte, cand eu dorm.
Uneori ne mai intalnim : toate fetitele de ratoni au capul mai mic decat baietii,  botul mai alungit si blana argintie pe fata . (Mofturosu e baiat )
Cand ma vede la geam, vine si ma intreaba daca am ceva bun si pentru ea :

  
Ciocolata ? ! Nu mananc junk-food, ca's insarcinata ! Si nu's junkie, ca Mofturosu' ala gras !


Degeaba ma urmaresti, ca tot nu ma ating de ciocolata ta ! ( si n-a mancat-o ! )


Mai incercam o data ? Bobite pentru pisici vrei ?


Cum de ce nu mananc bobite ? Pai intai ma spal pe labute ! Ti-am spus doar ca sunt insarcinata !


Da, acum o sa mananc : bobitele, ca de biscuitele cu ciocolata, n-am de gand sa ma ating ! Incerci degeaba sa ma tentezi !

M-am uitat la ea, pana a mancat si a plecat : nu s-a atins nici de biscuite, nici de ciocolata. E o mamica responsabila .

No comments:

Post a Comment