start counter

Wednesday, May 2

Vizita

                                                                       Vrei biscuite ?

                                                              Bobite vrei ? Iti arunc pe jos ...


In loc sa se duca sa manance bobitele, Fetita s-a hotarit sa ma viziteze ! Pentru prima oara ...
Esti acasa ? Pot sa intru ?


                                        Mai intai adulmec zona , sa ma asigur ca totul e in regula.


                                             Sa intru .... sa nu intru ? Sunt cu ochii pe tine, sa stii !


                                Am intrat ! Nu te scap din ochi ! Sa nu cumva sa te apropii de mine !


Ce ai in ghiveci ? Pamant ? Vreau si eu un pumn de pamant ! ( a sapat cu labuta , si mi-a pus pe pervaz un bulgare mic, atat cat i-a incaput pumn )


                                            M-am dus spre ea sa-i dau mancare, insa a fugit afara.

                         Peste cateva minute, a venit din nou : imi miroase apetisant ... Vreau si eu !

                                Chiar sunt toate numai pentru mine ? Pot incepe sa mananc ?


Mananc, da' nu te scap din ochi ! Sa stii ca n-ai voie sa te apropii de mine, la mai putin de 2 metri !


                                   Din cand in cand trebuie sa verific afara, sa nu fie vreun pericol :


                                                 Zici ca pot sa ma relaxez ? Sa te cred oare ?


                                                                         E mai bine asa ?


                              Ghinion, ca s-au terminat toate bobitele ! Ma duc sa caut altele ...


                                                                  Nu-i asa ca nu ma vezi ?


Eu sunt nevinovat ! N-am facut nimic rau ! ( a furat cateva bobite si le-a pus repede intre geamuri si le tine cu labutele, sa nu se vada , si apoi facea pe nevinovata )


Mai incerc o data ! Ma cam simt cu musca pe blanita, da' sper sa nu ma vezi nici de data asta ....


M-ai prins ! Ma certi ? Ma pedepsesti ? Eu ma retrag strategic .... sa pot fugi, la nevoie ... Sunt incordata ca un arc ...


                                         Ok, daca nu te deranjeaza : o sa vin inapoi ....


                                                    De data asta fara fereala .... dam cartile pe fata !

3 comments:

  1. Mi se pare ca ratonii de anul asta sint mult mai frumosi decit cei din trecut. Sau poate se pare pentru ca vin numai fetitele :)

    ReplyDelete
  2. In fiecare an au venit si fetite : ele au fost cele mai prietenoase !

    ReplyDelete
  3. Cred ca se fac frumosi de la alune si de la biscuiti:)))))

    ReplyDelete