start counter

Friday, August 19

Toata lumea fura !

Azi a casute ...
... nici nu am apucat sa cobor din masina ca veveritele au venit sa ma intimpine. Dap, astia imi cunosc si masina !
Ma duc !
S-a proptit in locul in care stiu ei ca imi asez scaunul si ma astepta sa vin cu sarsanalele cu mincare !
Veverita cu coada rosie lenevea in pom, insa cind a vazut agitatie, a devenit atenta ...
Intre timp mi-am aezat scaunul, i-am dat alune veveritei care m-a intimpinat si care acum se invirtea in jurul meu, asteptind ocazia sa scotoceasca in pungi ...
Intre timp a venit si veverita cu coada rosie sa ne inspecteze ...
S-a servit direct din punga ...
... si s-a refugiat sub scaun la Omu' Meu, sa manince nederanjata de alte veverite .
-----------
Si io vin !
Mai ai alune ?
Yummy !
Stai ca vin mai aproape !
.. sa-mi iau niste alune din punga ! Nu-i asa, ca e cu autoservire ?
Uite ca vin si sub scaun, ca poate gasesc ceva intersant pe aici !
----------------
Pina maninca veveritele ...
... chemam ciocanitoarea sa-i dam alune palma ... Hai la tata !
Un chipmunck gasise o felie de portocala si era curios sa vada ce gust are ...
Hai sa il ademenim cu alune pe asta micu' din vizuina !
A stat o gramada soricelu' pe jumatate iesit din vizuina pina s-a hotarit sa-si ia inima in dinti sa vina la borcanu' cu alune, ca erau multi oameni straini si un puradel care se uitau cum chem soriceii.
Hai soricelu' hai la borcanul cu alune !
Aspira cit de multe alune putea si fugea sa le duca in vizuina ...
... insa cine pleaca la plimbare, pierde locu' de onoare !
Nici nu pleca bine soricelu' ca venea veverita sa se serveasca din borcan !
Am prins pe film veverita cind fura alunele soricelului ...
Iarasi vine soricelu' !
Unde, unde ? !
Uite-l !
--------------
Pina s-a dus el sa-si descarce alunele in vizuina, alt soricel a venit si a furat din borcan ! Ala micu' privea stupefiat din vizuina si in secunda doi si-a revenit si a fugit sa pedepseasca hotu' !
Vai, vai ! Nu pot sa cred !
Soricelu', daca vrei sa-ti pazesc alunele sa nu ti le fure hotomanii, sa stii ca trebuie sa le maninci direct de la mine din mina ! Ia cu mama !
Hey,ratele ! Veviti la tata dupa alune !
Hai veniti mai aproape !
Gata ? ! Asta a fost tot ?
Cine mai vrea alune de la tata ? Pitigoiul !
Ai vazut ce fac veveritele ?
Se cearta la casute !
Io's cuminte si nu ma cert cu nimeni ... daca am alune !
Daca e cu scandal, sigur apare si Monstruletu' !
M-a vazut ca hranesc veveritele si a sarit jos sa vada care-i faza, insa a pastrat o distanta mare fata de scaun.
S-a uitat el ce s-a uitat, dupa care a fugit inapoi in padure .
Veveritele insa ...
... au venit linga scaun ca sa inspecteze borcanul cu alune ...
... se apropia tiptil ...
Ma lasi la borcan ?
Hai, du-te !
Ce faci, mititelu' ?
Se lupta sa care in cioc niste pene de rata !
Pina la urma a reusit ...
Mai vrea cineva alune ? Ciocanitoru' ? ...
Mah, tu ce cauti sub rucsac ?
Iesi afara !
Hai la mama !
Uite, am o punga cu alune pentru tine ! ....
Unde mergi ?
Aham ! La tata, ca alunele sunt mai bune de la el !
Asa deci ? Bineee ! Sa stii ca imi iau jucariile si plec !
Hai, pa !

2 comments:

  1. O multime de dragalasenii si in acest episod! ❤ Ciocanitoarea mancand din palma!! Uau!
    Chip-ii mancand fara mofturi alune decojite! (ce viteza au micutii!!!) Veverita cu coada roscata "zdruncinand" casuta sa "scape" de alta veverita! Monstruletul asezat aproape cu capul in jos! Si toate celelalte.
    Ce dulcica e veveritu care va intampina! Au veveritele, in general, o alura dragalasa cand sed pe labutele din spate - par ca-si framanta "mainile". 😊
    Cel mai mult m-a impresionat cirip cu penele de ratza in cioc - ma gandesc ca-si pregateste cuibul... ❤
    Multumesc pentru toate aceste imagini si filmulete pline de frumos, de viata! ❤

    ReplyDelete
  2. Viteza ca viteza, da' sa-i vezi cind pun frina ! Din pacate nu am reusit niciodata sa filmez, ca la viteza cu care se misca astia ... Postura veveritelor cind isi framinta mainile, aia e postura pe care o adopta cind devin interesate de ceva. Daa, toata lumea munceste la cuib, stringe mincare ca vine iarna imediat ! Cu placere, Diana !

    ReplyDelete