start counter

Monday, April 10

Marmorel n-a fost cuminte !

                                 Cutiuta e numai a mea ! Nu las pe nimeni sa manince din ea !

                                                                     Serios ?

                                            Stai asa, ca vin si eu ! Faceti loc !

                                              Hai ca am ajuns la graunte !

                                                  Marmorel ? Marmorel nu e cuminte !

                                                      Ce mah, ce aveti cu mine ? 

                                               Si a iesit cu scandal ! Normal !

                                                                           Poftim !

                                          Sefu' l-a cam inghesuit dupa perdea pe Marmorel ...

                                                            Nu te pui cu Sefu' !

                                                  Vreau si eu... macar o graunta !

                                             Ma lasi ? Numai una vreau sa iau ...

                                                 Ma, ti-am zis sa stai deoparte ? !

                                                        Hai, tusti inapoi dupa perdea !

                                            Macar lasa-ma sa ma uit ! Hai, ma lasi ?

                                           Pai nu ziceai ca doar te uiti ? Mincinosule !

                      Marmorel, doar ti-am zis ca nu ai voie la cutiuta ! Sefu' e stapin pe ea !

                                       Hai Marmorel, tusti afara ca nu esti cuminte !

                                            Acolo pe pervaz afara e locul tau ...

Hai ce faci, te-ai dus ? Marmorel !  Pina la capatul pervazului trebuie sa mergi, hat departe de cutiuta !

                                                    Asa, vezi ca ai inteles ?

    Sa stie toata lumea cine e sef atotputernic ! Luati aminte si uitati-va bine ! Stapinul cutiutei !

Ati vazut ? Da ? S-a inteles cine e Sefu' ? Ok. Atunci pot pleca linistit la treaba mea ...

Imediat ce a plecat Sefu', s-a intors Marmorel, usurat ca nu il mai alearga nimeni ...

                                                                    Cutiuta  !

                                                                  Graunteee !

                                             A mincat el impreuna cu toti porumbeii, insa ...

                ... la final, cind au terminat toate grauntele si erau pe picior de plecare ...

... marmorel s-a urcat in cutiuta goala si a stat cocotat acolo minute in sir ... ca sa fie vazut ! Si ca sa fie clar pentru toti porumbeii ca au mincat din cutiuta pentru ca el  le-a permis !

                                 Marmorel e stapinul cutiutei, luati si aveti de grija !

In sfirsit, au plecat toti porumbeii ! am lasat geamul intredeschis doar asa, de doua degete crapat, ca sa nu intre porumbeii in casa si am plecat pe afara. Cind m-am intors, de la usa aud un porumbel care latra. Tare si continuu. M-am gindit ca se cearta afara pe pervaz. Si am facut un film din casa. Nu se aude atit de tare pe film, ca e zgomot de fond, insa se aude.

Si cind m-am dus la fereastra sa vad de ce e asa de furios, ... supriza ! Porumbelul care latra era in casa pe pervaz, dupa perdea ( cum s-a strecurat, nu stiu ! ) si zbiera ca nu poate iesi ! 

De ce nu putea iesi ? Pentru ca Marmorel statea afara pe pervaz  in dreptul crapaturii geamului si nu-l lasa pe asta sa iasa afara ! Plingea saracu' porumbel in casa si latra, insa Marmorel nu si nu !  a trebuit sa deschid geamul, sa il zburatacesc pe Marmorel ca sa poata iesi porumbelul captiv din casa !  N-am apucat sa filmez, ca a fost o surpriza si pentru mine, habar nu aveam ca porumbelul e in casa ! Marmorel e foarte rau cu ceilalti porumbei ... dar numai cind nu e prezent Sefu' . atunci e cel mai cuminte Marmorel ...

Cum au plecat astia doi cu patania, a venit un alt porumbel sa-mi ceara graunte. Graurii stau prin pomi si ii pindesc pe porumbei ; cind vad vinzoleala, vin si ei sa ceara de mincare. I-am invatat ca le pun afara pe pervaz pentru stol, si in celalat colt de pervaz, pun mincare pentru un singur graure, care vine si maninca numai el ... 

Acum venise sa inspecteze coltul in care stia el ca ii pun fisii de carne, da' ghinion, ca ii mincasera porumbeii portia !

Unde e mincarea mea ? Niste carne ? Ma multumesc si cu slanina daca n-ai carne ...

De nervi ca nu gasea nimic si vedea ca porumbelu' maninca ( da' pe ei nu-i lasa ), dadea ture pe pervaz, stinga-dreapta, facea ca pendulu', doar-doar imi atrage atentia si ma duc sa-i pun mincare in coltul lui din dreapta, la separeu ! Dadea o tura doua si apoi astepta in coltul din drepta ... 

Daca vedea ca nu m-am prins, mai dedea o tura si apoi iarasi se ducea si astepta la locul in care trebuia sa fie mincarea ... Si apoi repetir ! Bietul de el era disperat ca nu pricep ce vrea de la mine ! El imi tot arata, imi tot arata ... si eu nimic !


2 comments:

  1. Aventuri si la fereastra! 😊 Porumbeii "mei" nu sunt chiar asa de educati, dar cand ma vad in balcon - daca si numai daca sunt gugustiucii la masa - zboara in tei si stau cuminti pe crengi. Asa-s de amuzanti cum privesc cand c-un ochi cand cu celalalt sa vada daca mai sunt pe aproape (sa dea navala si sa goneasca gugustiucii).

    Graurul masura pervazul, nu se incurca. Dragul de el!
    Haha! Porumbelul care latra! M-am gandit ca o fi ramas unul in casa si nu l-ai observat... Marmorel o fi vrut sa intre si el si nu stia cum a facut celalalt. 😊

    Nu am regasit gugustiucul... Stiu ca acum sunt patru in zona (ani de zile au fost doar doi - cand se faceau puii marisori erau patru, apoi gata, ramaneau doar doi) 😊 Sper ca in cuplul celalalt sa fie gugustiucul "meu". Pe ceilalti doi ii vad mai rar, dar ii aud guguind in zona lor.

    ReplyDelete
  2. Las' ca nici porumbeii mei nu-s mai breji ! Nu i-am mai lasat de foarte multa vreme in casa si deja au inceput sa se rahateasca pe pervazu din casa ! Au uitat timpitii regula ( sau spera ca am uitat-o eu ... ) si acum trebuie sa o iau de la capat cu educatia .

    Nu, n-a ramas porumbelul in casa, n-are cum ! Nu ies din casa pina nu verific de doua ori daca am inchid bine geamurile, daca nu a ramas careva captiv in casa ... chestii d'astea. Mi-a intrat in singe de cind locuiam in cealalta chirie la parter si daca intrau veveritele sau ratonii in casa, imi intorceau casa cu susul in jos. Big no, no ! De asta zic sigur-sigur ca porumbelu' s-a strecurat cumva prin crapatura geamului si a intret pe pervaz dupa perdea.

    Sa stii ca m-am tot gindit daca l-ai vazut cumva pe Gugu ! Da' poate s-a indragostit si s-a mutat dupa porumbita lui ! Poate are pui si e tatic responsabil si ocupat, mai stii ? Eu sper sa vina prin zona si sa il vezi. Sau poate a venit, dar nu l-ai vazut tu.

    ReplyDelete