start counter

Monday, August 1

Avem oase !

                                                 Ce avem azi la cina ?  Sunt eu, Prietenosu' ...

                                             Oase ? ! Cine ne-a donat delicatesele ?
Colegii sotului meu, strang cu grija resturile de la masa, si le doneaza pentru ratonii mei ! In schimb, asteapta in fiecare zi , sa primeasca raport amanuntit, despre ce au mai facut ratonii, si cat detare s-au bucurat de donatii ...

                                   Eu le vreau pe toateeee ! Toata farfuria e numai a mea !

                                        Sunt fericit ...sunt fericit ca mananc oase !

           Asa de fericit, ca nici nu stiu ce sa aleg mai intai : cartofi prajti, piept de pui sau bobite ?

                                                  Nici cartofii prajiti nu's rai ...

                                       Trebuie sa verific daca mami mai e sub geam ...

     Ma'sa, Caraitorul, pentru prima oara s-a urcat la geam, ca mirosul de oase era ... irezistibil ! Ii aruncasem si eu pe jos oase, insa le terminase si mai voia !


Numai ca Prietenosu' a fost de alta parere ... a marait-o si a sarit sa o muste ! Ca sa se dea jos din geam ( sa nu trebuiasca sa-si imparta oasele cu ea ) ! Iar Caraitorul a coborat .... i-am aruncat oasele sub geam ...

   Am mancat aproape tot ... nu mai pot !  Ceva deserta n-ai  ? Inghetata mai avem ?

2 comments:

  1. :D

    Ce urme de labute au lasat pe pervaz :) !

    ReplyDelete
  2. Alea's nimic ! Nu le-ai vazut pe cele de pe geam ...

    ReplyDelete