start counter

Friday, August 5

Fara compromisuri !

    Wow ! Avem bobite pentru matze mofturoase ! Delicatese ... Cine ne-a donat bobitele astea scumpe ?


                                               Nu ma mai satur de ele !

                                Nah, ca era sa-mi scap bobita pe jos ! Si mi-ar fi parut rau ...

                Sunt fericit cu bobitele pentru matze ...  Asa de fericit, ca te las sa ma scarpini ...

Din cand in cand, trebuie sa verific daca mama mai este sub geam . Da' nu las cutia din mana ! Daca mi-o furi  ? Stiu eu ca vrei sa-mi mananci bobitele .... d'aia tot incerci sa-mi dai paine , ca sa-ti ramana tie bobitele ...

      Ti-am spus si ieri, ca nu ma compromit sa mananc paine ! Degeaba incerci sa ma prostesti !

                                        Decat paine.... mai bine imi manac puricii din blana !

               Ba nu ! Mai bine stau cuminte si astept sa primesc ceva bun ! Uite cum astept :

                             Hai, da-mi odata, ca devin ... nerabdator ! Am si eu o limita !

                                      Ciocolata ? Stiam eu ca o sa primesc ceva bun de tot ...

                                                                 E savuroasa ....

Si acuma ce ... vrei sa profiti de mine ?  Crezi ca daca mi-ai dat ciocolata, o sa fac compromisuri si o sa te las sa ma scarpini ?  Nici sanu te gandesti ! Cu burta plina, niciodata nu fac compromisuri !

No comments:

Post a Comment