start counter

Tuesday, August 9

Sunt barbat !

Sefu' e dat disparut de vreo saptamana si ceva, de cand nu s-a mai prezentat la cantina animalelor. Eu suspectez ca cei de la Wild Animals, l-au furat si l-au dus departe . Cineva mi-a dat de veste ca l-a zarit in Central Park ... http://chirca-aici-acum.blogspot.com/2011/08/ratonul-din-central-park.html

Aseara, a venit sub geam ( nu urca niciodata ), Caraitorul ( mama Prietenosului )....singura ! A mancat, s-a relaxat, s-a bucurat de niste oase si a plecat. Prietenosul....nicaieri !
Dupa cateva ore, apare Prietenosul la geam .... singur. Fara ma'sa !

                               Stiti ceva ? Am crescut mare ! Mama m-a intarcat !

                                  De acum trebuie sa fiu barbat si sa ma descurc singur in viata !

      Din cand in cand mai verific daca e mami sub geam, chiar daca stiu ca nu mai vine cu mine ... Da' poate apare pe neasteptate !

                                                  Ce zici, merit un premiu de consolare ?


                         Imi ascund mortaciunea in cutia cu mancare : stiu eu ca vrei sa mi-o iei !

                     Mai primesc o bucatica ? Asta e compensatie ca mi-ai furat cutia cu bobite ?


                    Ei, nu incerca sa ma fraieresti ! Ti-am mai spus ca nu vreau cartofi prajiti !


                                                        Vezi ca stii ? Oase vreau !


       Stiam eu ca daca insist , o sa primesc ! Am dresat-o usor, sa ma hraneasca numai cu friptura !


                                                     Sunt fericit ....


                                                    Si mandru de mine ! Sunt barbat adevarat !


                                 Acum o sa ma asez comod, sa-mi savurez friptura ...



                   Tu cine esti, straine ? Si de ce ma deranjezi ?  Nu vezi ca am sesiune foto ?

                                              Esti de-al casei ? Pot sa stau relaxat  ?

1 comment:

  1. Pare el simpatic, dar daca nu ai fi tu sa ne traduci ce spune, nu l-am privi la fel!
    Fotografia in care e fericit e superba!
    Multumim ;)

    PS Inseamna ca Sefu' nu era ratonul din Central Park? Cum îi deosebesti?

    ReplyDelete