start counter

Wednesday, August 10

Intamplari misterioase


Aseara, Prietenosu' manca bobite la geam ... pe la 1 noaptea . Dintr-o data l-am vazut ca devine atent si asculta ceva : si am auzit un vaiet de sub geam ... tipa ca o matza speriata !  In secunda a doua .... a inceput si Prietenosu' sa tipe la fel !  Tipau amandoi ...
    In 4 ani de cand am ratoni, n-am auzit sunetul asta niciodata . Nu e sunetul care il scot atunci cand se intalnesc cu ratoni din echipa adversa ( ca il cunosc ). Nu e nici sunetul care il fac puii, cand o striga pe ma'sa ( si pe ala il stiu ).  Asta era un sunet ... panicard ( n-am apucat sa-l inregistrez )  . Prietenosu' a coborat, si sub geam era ma'sa , care l-a luat in primire, l-a lipit de zid si il apara cu corpul ei, de un dusman invizibil !

Ma'sa era cu ochii in parcarea din fata geamului, si asa s-au dus, pe langa zid , aparandu-l pe ala mic cu corpul ei .... Cum parcarea e mai jos decat noi ( in groapa ), n-am vazut cine era inamicul . Pur si simplu nu era nici o miscare, nici un zgomot, nici o lumina : liniste si pace. Suspectez ca pe langa gard trecea totusi ... .Alphonso sconcsul ! 
    Suspectez asta, pentru ca, dupa ce au mers o buna bucata pe langa zid, ma'sa l-a dus in parcare ( chiar langa gard ) si ii arata ceva ( n-am vazut ce , ca nu mai aveam vizibilitate ). Il vedeam doar pe Prietenosu' ca sta atent, in pozitia de precautie , si se tot invartea in jurul a ceva, si adulmeca. Probabil mergeau pe urma sconcsului si adulmecau ? 
    Nu stiu ce a fost aseara .... mister !

No comments:

Post a Comment