start counter

Wednesday, August 3

Avem prajituri !

                                        Ce mancam azi ? Sunt eu, Prietenosu' !

                                      N-avem nimic ? Ce scoti din frigider ? E pentru mine ?

                                                              Yeeees ! Prajituri !

             Sunt delicioase, sa stii ! Asa prajituri bune, n-am gasit in nici intr-un tomberon din oras !

                                             
                                                     Mai vreau una ! Mai ai ?


                   Vezi ca era cat pe ce sa o scapam pe jos ! Ai grija cu prajitura pentru mine !


                                                E asa de bun, ca am orgasm culinar !

                                                    Mai avem prajituri ?

                                          Nu mai sunt ?  Pai atunci o sa ling firmiturile !

                                     O sa ma ling si pe labute ! Stiu eu ca trebuie sa fie dulci ...

        Si vezi ... data viitoare sa faci mai multe prajituri cand ai musafiri ! Ce, eu nu's tot musafir ?

1 comment: