start counter

Sunday, May 6

Fascinatia ghiveciului

                                          Hi-Hi ! Stiam eu ca ma astepti cu bobite multe ...


Si zici ca ai treaba la calculator si nu ma supraveghezi pe mine ? Ce usurare pe mine  !


                                            Mai intai o sa-mi fac de cap in cutia cu bobite


                                     Mai bine ma urc in ghiveci, daca tot nu ma vede nimeni ...




Stiu eu, ca daca nu ma uit la tine, nici nu nu ma poti vedea ! Sunt sigura de treaba asta !


                                              Las' ca ma dau jos, nu mai tipa la mine !


                                      Promit ca stau cuminte pe pervaz si mananc bobite !


De fapt, o sa iau bobitele in labute, si le mananc pe pervaz afara . Nici nu te mai las sa te uiti la mine ! Uite asa, pentru ca nu ma lasi in ghiveci !


                        Oare ma vede ? Nu cred ca ma vede, ca butoneaza calculatorul ....


                                            Acum e momentul perfect, sa ma plantez in ghiveci !


Cred ca am gasit o ghinda ingropata in ghiveci. Cine oare isi ascunde ghindele aici ?  ( pata neagra sunt niste carti de vizita lipite de monitor, care au intrat in cadru. Sorry ! )

                     
                                 La naiba, ca m-a prins ! Si nici macar n-am apucat sa dezgrop ghinda ....


                                             Uite-te la mine : vezi ce spasit sunt ?


Trebuie sa renunta la ghiveci, ca sta tot cu ochii pe mine . Las' ca prind eu ocazia, data viitoare ...

No comments:

Post a Comment