start counter

Tuesday, May 8

Invitatie la masa

Si am auzit sub geam niste chitaieli : asa fac ratonii cand se ciondanesc ( adica nu era scandal ) . Ies la geam si il vad pe Mofturosu', care isi invitase doi prieteni la masa ! Musafirii erau cam speriati ...


Tu cine esti ?  As vrea sa vin sa mananc si eu bobite, da' ma tem de tine ! Te iei de mine ?


                                              Am venit mai aproape cu un pas ... ne certi ?


Ne-am luat inima in dinti si am venit sub geam : daca Mofturosu' nu se fereste de tine, inseamna ca suntem in siguranta !

Iti plac prietenii mei ? Stiam eu ca o sa-i primesti si pe ei ! Sunt lesinati de foame, sa stii ! Uite-te bine la unul din musafiri, cum arata pe langa mine :


                                                            Da' biscuitele meu unde-i ?


Chiar credeai ca am uitat de biscuite ? Nu-i nevoie sa le dai si lor biscuiti, ca nu stiu ce's aia ! Mai bine sa mi-i dai mie pe toti !

Si cum mancau ei linistiti sub geam, s-a auzit un zgomot de departe. Mofturosu' s-a dus la gard sa adulmece daca e vreun pericol si sa-i apere pe prieteni. Inteleg ca Mofturosu' e seful haitei, pentru ca ratonii n-au luat atitudine, ci l-au lasat pe Mofturos sa decida ce-i de facut.


Mofturosu' a decis ca nu-i nici un pericol, deci ne intoarcem la mancat bobite. Doar ca, preventiv, statea si manca doar pe marginea haitei : just in case ...


Am aruncat un pumn de bobite si musafirii s-au speriat tare : au fugit si s-au ascuns dupa coltul cladirii, de unde urmareau miscarile Mofturosului. Cum Mofturosu' nu s-a clintit dintre bobite, au prins si eu curaj sa se apropie : tiptil ! Se opreau la fiecare pas, ca sa ma adulmece si sa se asigure ca sunt in siguranta .
    Asa ca am plecat de la geam si i-am lasat sa manance linistiti .

2 comments:

  1. Mama, ce familie mare si-a facut Mofturosul tau:)))))

    ReplyDelete