start counter

Monday, August 3

Red Monster - part 2

Azi am mers cu incredere la casute, sperind ca nu mai avem parte de taraboi cu Monstruleti, ca data trecuta.


Da' de unde ! Monstruletul era la datorie, sapa in margine apadurii, unde isi ascunsese rezervele de mincare ! Dar era liniste, ca Monstruletul era super ocupat.


Pe aici trebuie sa fie ! Undeva pe aici le-am ingropat ...


                                Era plin de pamint pe nas, da' nu s-a lasat pagubas !


---------------------------------------------



                 La mine te uiti ? Cumva vrei sa-mi iei semintele ?
 



                         Asta e gropita facuta de el .



                                Aici in film l-am prins cum sapa :



                        Apoi s-a urcat in pom si ne studia cu atentie :



Monstruletul are nevoie de un strop de educatie ... Omu' meu s-a dus la copac, linga Monstrulet, sa-i epxlice regulile de conduita in padure.


Nu latri, nu tirai si nu alergi dupa alte animale ! De ce esti asa surprins, Monstruletule ?


        Tu chiar vorbesti serios ? Nici macar sa tirai nu mai am voie ?




                        Intre timp a venit Liniuta, chipmunck-ul ...



                     .... iar Monstruletul parea suspect de cuminte ...



... fiecare a mincat din gramajoara lui de seminte, fara scandal, in ciuda faptului ca stateau periculos de aproape unul de altul.


Chipmuncksii sunt cuminti si nu agreseaza alte animale, insa intre ei sunt viciosi de rai. Se alearga cu viteza luminii pe sub pom, numai ca sa nu permita si altui chipmunck sa manince si ala.
Hai la tata, Liniuta !


------------------------------



------------------

Asta e a doua data cind ne intilnim cu soricelul, de cind ne-a lasat sa il maingaiem. De data asta e mult mai relaxat, ca acum stia ce urmeaza sa se intimple si a stat sa-i facem masaj la liniute !



                                  Monstruletu' supraveghea de sus ..


Si apoi cit sa mai reziste si el fara sa tipe ? Cum sa nu tipe daca chipmunck-ul ii maninca alunele ? Monstruletul minca si tiraia ...



                              Si asa a inceput scandalul ...



... scandalul intrerupt de aparitia lui Marmo ! Biata de ea asurzise sub pamint de larma facuta de Monstrulet ! Si a iesit mirata sa vada ce se intimpla....


                       Hmm, e cam mare zarva, nu crezi ?




Asta e puul circumspect care fugise data trecuta si ne siona din vizuina. E aceeasi marmota.I-am aruncat un biscuite sa prinda curaj sa iasa afara.


                                    Hai Marmo, hai afara ! 


... si din profil, tot cu Marmo' !



A iesit Marmo' tiptil si s-a dus la buturuga ( doi pasi de la vizuina ei ) unde am lasat o salata :


O capatina de salata a mincat pe loc ...


        .. iar pe cealalta si-a dus-o in vizuina si dusa a fost ! :



                                    Marmo' maninca salata :


Monstruletu' era ocupat sa manince si sa tiraie :



                                Ce am pierdut ? Despre mine vorbiti ?


                             Te vad ! Acuma vin la tine, ca te vad ! 


 
                                 Acuma urc in cutiuta !


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vedeti ce frumos si mic sunt ? Si rosu !


Si atunci cum puteti spune ca asta e frate cu mine ?



Uitati-va bine la el, ca e corcitura, nu e rasa pura de veverita rosie !


Aici se vede mai bine blanita colorata diferit :



Blue Jay-ul astepta sa rind sa manince graunte din cutiute :



 Hai Veve, maninca mai repede ca mi-e foame si mie !



                                        In sfirsit !


Pe sub tufe erau cirduri de Blue Jay pindeau bucatile de paine de pe jos :


 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Veverita l-a zburatacit pe Blue Jay ...



Statea si astepta pasaroiul sa manince veverita rosie ....



                                     .... apoi veverita neagra ...


Eu ce sa mai zic, ca's cel mai mic si ma alearga toti ! ?



2 comments:

  1. Roscatul e peste poate de frumusel - si zvapaiat! Va intelege regulile, cand va mai creste. :) Le va intelege si, probabil, le va ignora.
    Liniuta e fantastica, asa cum sta la mangaiat!
    Marmo cea sfatoasa mi-a facut pofta de salata! :))
    Cate povesti minunate adunati voi doi! Si-mi place cum povestesti! Zau ca ai putea scrie carti pentru copii - carti de povesti cu animale.

    ReplyDelete
  2. Diana, eu nu ma pricep la povestit, iar ca sa scrii povesti pentru copii iti trebuie un talent special pentru descrieri si vrajeli, iar eu n-am. Decit sa scriu prost, mai bine nu scriu povestile din padure si pe pun aici, iar cine vrea, intra si se bucura gratis.

    ReplyDelete