start counter

Wednesday, May 19

Ratele !

                                     Azi la padure ...


                                ... ne dam huta cu casuta !


Nici eu ! Eu maninc doar de la casutele care nu se balangane, ca e mai safe !


     Eu maninc de oriunde si nu se balangane nici o casuta, jur !


Daca stau bine sa ma gindesc, sa stii ca ai dreptate ! Nu se balangane nici o casuta, jur !


Daca tot veni vorba, ma duc sa mai ciugulesc niste alune !

                             Safety check intre doua alune ....


                 Eu gasesc alune si prin iarba, nu e stres ...


----------------------------------------------------

Sunteti niste fraieri cu totii ! Va spun eu cum se face : daca vrei alune, te duci dupa veverite. Unde sunt alune, sunt si veverite ! Simplu !

 

Ia uitati-va la mine, ca va arat si cum se face ! Mai intai faci rost de o veverita ...


                             ... apoi o urmaresti indeaproape ...


... si incepi sa-i dai tircoale pina furi o aluna din jurul ei ! V-am zis eu ca e simplu !


Ce alune visati, mai ? Nimic nu e mai gustos decit rimele ! Nici macar nu trebuie sa muncesti pentru ele, ci doar sa asculti atent unde misca rima sub pamint ! Uite asa, te semetesti si ciulesti urechea !

              Si cind ai auzit rima, sari dintr-o data si o scoti in cioc ! 


                                Tu vorbesti serios ?


                     Taci bai Rimarule, ca ride lumea de noi !


             Ma duc sa pindesc veveritele, poate fur si eu o aluna !

                                                                 ----------------------

 


           Am inceput sa ma plictisesc de atita pinda ...

 


               Nu, clar nu am nici un spor cu pinditul veveritelor !

    Mai bine ma duc sa pindesc chipmuncksii, ca astia's mai fraieri !


                  Vezi, ti-am zis ca soriceii nu se prind de fenta !


                        Vezi, deja am gasit o aluna !


                                           Yammy !

Si apoi au venit botnitarele gifaind, ca nu puteau sufla prin cirpe, pe caldura asta ! Nu puteau pricepe nicicum ca oamenii vin sa se bucure de animalute ! Ma tot intrebau de ce aducem mincare, suntem de la ceva asociatii cu animalele, sau de ce facem asta ? 

Nu, n-am putut nicicum sa le convingem ca venim de buna voie si nesiliti de nimeni ca ne bucuram de interactiunea cu animalele salbatice. In universul lor nu exista asa ceva, asa ca ne priveau cu suspiciune. Si eu la fel ( ca initial am avut impresia ca fac misto de noi cu intrebari imbecile ) !

Cum sa vii la padure ca sa stai sa te uiti cum maninca ciocanitoarea ? 

 


                    Care om zdravan la minte face asa ceva ?


                 Eh, nici nu stiti ce pierdeti, botnitarelor !

                                 Au plecat botnitarele ?


               Bun ! Acum hai sa mergem sa aspiram seminte !


                                  Aici sunt seminteeee !



                        Voi ati vazut cine vine din padure ?


                                          O rata !

                                         Si inca una !


         ... lucioase si frumoase, mincau cot la cot cu soriceii .

                  Cineva pindea ratele din marginea padurii ...


... si dupa ce s-au saturat si ratele au plecat inapoi la riul din padure  ...


                    .. spionul a prins curaj si s-a apropiat .


S-a asezat pe burta la picioarele lui barbatu'meu, s-a facut una cu pamintul  ca sa nu atraga atentia si a mincat in liniste.


            Dupa ce si-a umplut gusa, lipa-lipa inapoi in padure !


S-a dus doi pasi mai incolo si s-a bagat sub tufe sa  trga un pui de somn la umbra.


Si apoi a venit un nene sa aduca mincare pentru prietenii din padure :


Il lasam pe nenea sa se bucure de animalute in intimitate, iar noi mergem acasa sa prindem asfintitul ...


                                   ... ca e spectaculos ...

...............................................................................................


2 comments:

  1. Ce scumpic e "cipi" din filmulet! ❤️
    Ca de obicei, super faina succesiunea fotografiilor si "dialogurile"! Tot ca de obicei (cu foarte putine exceptii - stii, cred la ce ma gandesc), plec de aici zambind! 😊

    Superb asfintitul! Vorba ta: spectaculos!

    Pfuuu! Cum sa mergi "la padure" si sa respiri in punga?! De ce s-or fi deplasat pana acolo? Sa zica prietenilor ca au fost "in natura"?

    ReplyDelete
  2. Multumesc, Diana !
    Sa stii ca nici noi nu am inteles ce fac botnitarii in parc ! Aer curat nu respira, animalele nu ii intereseaza, atunci ce ramine ? Am mai vazut botnitari pe biciclete si ma gindesc ca poate astea dadeau ture prin parc sa slabeasca sau ceva, ca e limpede ca femeile alea nu aveau nici o treaba cu padurea. Erau si ele acolo, ca sa incurce animalele.

    ReplyDelete