start counter

Monday, May 17

S-a trezit Marmo !

                       Hey, voi nu ati aflat ca a venit vara ?


                         A iesit soarele, a inverzit padurea ...

                    ... ce mai asteptati ca sa veniti in vizita ?


                            Ia sa vedem, e cineva acasa ?


                                Eu sunt aici, tin de sase !


                             Eh, tu ! Intotdeauna numa' tu ! ...


                  Si noi Cardinalii venim la cules seminte ...


Numai fraierii maninca seminte, sa stiii ! Noi Blue Jays ne-am prins ca alunele sunt mai gustoase si doar pe alea le cautam !


Da, da, its takes some balls sa maninci numai alune, va zic io !

       Alunele sunt cele mai bune, si miros ... yammy-yammy !


                    Ce, nu-i asa ? De ce ma contrazici ?


Guys, eu sunt mai nou pe aici si sunt foarte fericit sa maninc cu seminte ...


                                        Ia sa mai iau una !


Terminati cu galagia, ca nu mai pot sa va aud ! Am puiuti, alaptez si-s nedormita, vreu doar sa maninc in liniste, se poate ? !


                He-he, am gasit aluneeee ! M-am inveselit pe loc !


                            Pai uite, alune avem si noi !


                                Who is that guy ?


                                       Cine, asta ? !


Ah, e tipul ala nou, care maninca orice si nu face mofturi !

Si apoi au trecut jigodiile cu caini, dupa ce au poposit linga casute, ca sa fie siguri ca sperie toate animalele.


Apoi a trecut si asta, care s-a oprit l taclale cu tanti de mai sus. Fix linga casute ! Si au stat, si au stat si au povestit si au ris si intr-un final a dat 'Mnezo si s-au urnit din loc !


Pitigoiul a fost primul care si-a facut curaj sa fure o aluna ...


... pe care muncea sa o sparga sus in pom pe creanga.


                  Apoi a venit ciocanitoarea zebrata ...


                    ... si apoi ciocanitorile mai mici ...


Un singur Nuthatch a fost azi, mic si indimidat de atita lume ...


                          Stati asa ca vin si eu, vin si eu !


                     Pastrati citeva alune si pentru mine !

 


                     Dupa miros, ma duc direct la casute ...

                     Si miroaseeee! Deja sunt in extaz !


                            No shit, Monstruletul e in casuta ! 


                        Nope, nici sa nu te gindesti !

 

Nici sa nu indraznesti sa te apropii ! Du-te si cauta alune pe jos !

                                           Si s-a dus ! 


                                Pe jos era un Graco ...


                               ... si vreo doi Chipmuncks ...


... ocupati sa-si umfle obrajii cu seminte  pe care le carau in vizuina.

------------------


                    Aspirau tot, nu iertau nimic !

-----------------------------------


 

                 In sfirsit, am gasit si eu o casuta libera !


Monstruletul si-a terminat alunele din cutiuta ..


                        ... si s-a dus sa caute pe jos ...


                         Si uite asa o coada avea ...


                        Ia uite cine s-a trezit din hibernare !



                                         Marmo !


                                   Marmo are puiuti ...


                            ... si iubeste morcovii ...

Marmota asta nu ne cunoaste, asa ca trebuie sa ii cistigam increderea si sa ne imprietenim.


Fac poze la marmota, tu ce faci, ma spionezi ? Esti curios de mori, nu-i asa ?

 

Si nu era singurul spion ! Venise si un pasarel care ma urmarea indeaproape, ascuns printre crengute :


Apoi si-a facut curaj si a venit sa ma studieze si mai indeaproape !


Apoi si-a luat inima in dinti si a defilat fix prin fata mea, facea ture intre mine si Marmo ...


Se proptise linga mine si se itea ca sa ma vada mai bine ... Si daca a vazut ca sunt inofensiva, s-a apucat sa asculte cu urechea pamintul si apoi sa scoata rimele cu ciocul. S-a dus si a dat o tura si pe la casute, a observat cu atentie ce fac celelalte animale, dar a tras concluzia ca tot mai bune sunt rimele.


Marmo n-avea nici o treaba, era foarte ocupata cu morcovii ...

 

Un Blue Jay a venit si el curios sa vada ce facem acolo. A aterizat in pom fix deasupra lui Marmo si ma studia atent ...

 

Monstruletul venise si facea acrobatii deasupra noastra, doar ca sa ma poata spiona in siguranta !


                                   Marmo, hai la tata !

 

                                      Nope !

Marmo ar fi venit la noi, ca dadea semne ca era interesata, insa la jumatate de metru in spatele nostru aveam spectatori, toti cu camerele in mina, filmau si vorbeau entuziasti ca au vazut marmota indeaproape. Deci exclus sa putem face vreo apropiere in conditii de circ. 

Dar avem banana, uite Marmo, aici si banana, si coaja ( ca si pe asta o maninca  ).


                                       Bananaaaa !


Marmo a mincat toata banana si apoi a trecut inapoi la brocoli...


              Marmo, vezi ca ti-a ramas brocoli intre dinti ! 


                                      Noooo  way !


Eu imi iau un brocoli si ma retrag la vizuina, ca e prea multa lume aici. Screw you guys, I'm going home !


                        Bye guys, thanks for food  !


                  Si apoi e venit rata direct din padure ...


                  Lipa-lipa, aveti ceva graunte si pentru mine ?


                              Ups ! Se aude ceva periculos !


Dap, veneau micutii psihopati care au inceput sa alerge rata prin padure si apoi sa zburataceasca animalele sub privirile ingaditoare ale parintilor. Ce naste din pisica, soareci maninca.

Erau vreo 5 masini parcate in fata casutelor, ir oamenii stateau inauntru ca sa nu deranjeze animalele si sa se poata bucura de ele. Dupa ce ne-aufugarit si terorizat toate animalele, au plecat la treaba lor. Da' chiar si cu botnita, tot se poate percepe cu cita satisfactie si sfidare ne priveau micutii psihopati, incintati ca ne-au putut face un rau, cit de mic, dar sa fie acolo ...

             Petrecerea s-a spart, fuguta catre casa, guys !


3 comments:

  1. Ce scumpica e Marmo mancand banana! ❤️ Hahaha! Mi-a placut ca ti-a aratat ca nu i-a ramas nimic intre dinti! :)))
    Toate pozele sunt super faine! De "dialoguri" ce sa mai zic? M-as repeta la infinit. :))

    Ma gandesc ca, intr-un fel, e bine ca vietatile din padure sa stie ca nu toti oamenii au intentii bune... Vor invata sa faca diferenta intre cei ca voi si altii.

    Impresionant cate casute sunt pe acolo, si nu le distrug bipezii fara pene. Poate ca am mai scris: la un bloc vecin, cineva a legat intr-un pom o "hranitoare" (facuta dintr-un pet)... Crezi ca ramas acolo?! Nu! Daca as pune o casuta in teiul de langa fereastra ar face urat unii: pasarile s-ar putea aduna si le-ar murdari pervazele... Au stricat un cuib de porumbei situat intr-un loc unde nu "picurau" in capul nimanui, dar se facea mizerie (unde nu calca nimeni altfel decat pentru a intra intr-o zona verde, si spalau ploile locul) - ii deranja "mizeria"... Eh.

    ReplyDelete
  2. Am revenit sa-ti zic ca am râs cu pofta vazand fundul veveritoiului din casuta! :)) Ce pe faza ai fost! :))

    ReplyDelete
  3. Dina, multumesc de aprecieri ! Intr-adevar, tot raul spre bine... asa m-am gindit si eu ca mai bine sa stie ca oamenii sunt periculosi si e mai bine sa pastreze distanta sociala ... Da' psihopatii aia imi strica mie joculetele, ca nu mai am liniste sa ma imprietenesc cu anmalele !
    Outele veveritoiului ... cind am facut poza nu mi-am dat seama. Cind am scos pozele in computer, am avut aceeasi reactie ca si tine, rideam singura in fata monitorului !

    ReplyDelete