start counter

Thursday, October 21

Ratonul la casute

                                             Hello !

                      Ai adus alune, d'alea bune si sarate ?


                                 Hai spune, ai adus  ?


                             Yeees ! Stiam eu ca nu uiti !


              Si mie ? Imi intinzi palma sa vin dupa ele ?


 

                                                        Cine e urmatorul ?


Da' nu toata lumea e binedispusa azi in padure .... Soricelul era nervos, chitaia si dadea din labute si se certa ... el stie cu cine !

A latrat isteric vreun sfert de ora, singur-singurel ! Nu m-am prins cine l-a suparat.,, poate i s-a surpat vreun tunel, poate s-a certat cu nevasta, poate alt soricel i-a furat stocurile de mincare pentru iarna..


                                 Apoi s-a calmat brusc .


                  M-a vazut cineva ? Am facut urit rau ?


Mai bine sa dam uitarii ce s-a intimplat si sa mincam linistiti !


                            Ma duc la casute ca am treaba !


Hai gata, ce va uitati asa la mine ! Nu mai latru ! Mi-a trecut !


        Sa fie cum zici tu, da' eu tot stau cu ochii pe tine !


   Ia uitati cine a venit ! Cel mai norocos animalut din padure !


                       Nu a venit singur, ci insotit de fratii lui ...


                           Au inceput sa se vindece ranile ...


                    ... si nici nu mai e atit de jumulit ...


In film se vede ceva mai bine, ca se misca incontinuu si era foarte greu de pozat.


                             La buturuga era agitatie mare ...


                       ... ca le pusesem niste seminte ...

Cind m-am intors la pomul cu casute, am vazut ratonul cum statea tolanit in crengi ...


            Se intinsese pe creanga cit era de lung si astepta.


                   Astia mici il pindeau si ei de pe crengi ...


                           Da, da ! L-am vazut si eu !

Trebuie sa il supraveghem atenti, ca ratonul e periculos ! Sunt eu mic, da' observ tot !


                         Hai sa ma duc sa mai iau o aluna !


            A stat mititelu' in pom o gramada. S-a sucit, s-a invirtit ...


... si pina la urma s-a dus sa scotoceasca in casute dupa alune.



               A luat casutele la rind si a cotrobait in fiecare.

      Era cam reticent mititelu' ca auzea zgomote din parcare.


                     A plecat spre urmatoarea casuta ...

... si s-a apucat de scotocit. Avea oase jos linga casute si i le-am aratat, insa prima optiune sunt alunele pentru ca sunt sarate. In padure e mai greu de gasit sare, asa ca alunele mele sunt prima optiune pentru toate animalele din padure.

                              De ce te uiti asa la mine ?


Am incercat sa le dau biscuiti sarati insa nimeni nu i-a vrut. Tot la alune s-au dus pentru ca aveau multa grasime; biscuitii nu.


           Parca mai era o aluna pe aici, pe undeva ...


Ia sa bag o labuta sa vedem ! Ratonii au palmele extrem de innervate, fapt care le permite, cum ar veni, sa vada cu labutele. e ca un al doilea vaz pentru ei.


                                     Am gasit aluna !

    Acum putem sa ne intindem pe casute si sa mincam relaxati !


                                   Ce-s zgomotele astea ?


                    Esti safe ! Du-te scotoceste linistit !


                                   Safety check !


    Daca mai mai urmaresti cu ochiul ala mare, sa stii ca plec !


                          Uite-te la mine cum plec ...


                                 Ti-am zis ca plec !


                                       Hai pa !


No comments:

Post a Comment