start counter

Sunday, February 13

S-au intors ratele !

                         'Neata ! Azi sunt -5 C afara, zi de strand ...

                       ... numai' bine de mers la padure ...

Cind sa iesim din bloc, pe gardul parcarii ne astepta soimul casei, ala care vineaza de pe blocul de vis-a-vis. Nu reusec veveritele de dupa blocuri sa puiasca atita cit maninca astia doi ( ca are si nevasta si am vazut ca in primavara avea si un copil ).


Cazemata de zapada era tot acolo, doar ca s-a mai topit putin din ea ...

Pe mormanele de zapada porumbeii cautau seminte ratacite ...

                            Erau peste tot, chiar si pe carare ...


Ratele ! Au sosit ratele si eu nu am piine la mine, convinsa fiind ca ratele au plecat, ca nu le-am mai intilnit de saptamini la rind !


Cind am dat sa trec de cazemata, chiar in fata cararii m-a interpelat asta micu', sa vada ce i-am adus !


                               Biscuite ! Vrei biscuite ? 


           Ratele stateau cuminti si ateptau sa vina piinea ....

In afara de ratele care asteptau sub casute, padurea era plina cu rate !


                     Se dezghetase riul ca era cald ...-5 C ...

                            Unele rate pescuiau din greu ...

Noroc ca aveam la mine seminte multe si le-am dat si lor, ca se uitau la mine intrebator ... Ratele ma cunosc si stiu ca le aduc piine intotdeauna si cum sa el spun ca azi nu avem de mincare ? Nu se poate !


 Cum au simtit ca a venit mincarea la casute, cum au inceput si ele sa iasa din padure, lipa-lipa ...



                           La casute, cineva nu a fost cuminte ...

                 ... nu spunem cine, persoana importanta ...

Au stricat si ceacalta casuta, au ros pina au gaurit si podeaua casutei, ca e din plastic !

-------


Fiecare veverita se crede stapina pe cite o casuta si isi apara teritoriul :


                               Noi suntem cuminti ...


                             ... nu facem d'astea !


                                 Hey, pasarelelor !


                                  Cine vine la mama ? Pitigoiul !


                            Nuthatch, vii si tu ? Nu ? 


           Cine mai doreste, cine  mai pofteste ? ... Nici eu !


                             Las' ca ma descurc si singur ...


             De ce te uiti asa la mine, ce am facut ? !


                                          Vine cineva !


                             Mda, iarasi vin psihopatii ...

A fugarit boracu asta animalele care incotro, sub pretext ca le raneste. Au aruncat un pumn de seminte si au plecat imediat, ca s-a facut pustiu la casute, iar pe ei oricum nu interesau animalele. Habar nu aveau cum sa interactioneze cu animalele si nici ca ii interesa.

Voiau doar sa-si lase boracii sa alerge dupa animale, ca e gratis. La zoo e cu bilet si nici nu au voie sa sperie animalele.


Normal ca ratele au fugit la riu si de acolo asteptau cuminti sa plece psihopatii de la casute !


                       Veveritele supravegheau din pom ...

                                          Au plecat ?

                                      Eu zic ca da !


                    Si deja  ma duc pe jos sa caut seminte..


                                   Gata, puteti veni  inapoi !

                          Uite ca s-a intors Nuthatchiul !


                                       Inca unul !

           S-a intors si ciocanitoarea ! Ma duc sa o chem !


               Hai ciocanitorule, vii la mama ? !


                         Nu-s impresionat ! Chiar deloc !

                       Nu stiu ce sa zic ... Eu vreau doar seminte ...

    Si eu la fel ! Si imi pun codita pe spate sa-mi tina de cald ...

                         In sfirsit, s-au intors si ratele !


                    Eu ma mai ascund putin, just in case ...

 Bine, ma duc si eu spre casa, ca asfinteste soarele : de la stinga spre dreapta ...

--------


                                 ... si e cu spectacol ...


----------


1 comment:

  1. Toate pozele sunt faine - mereu! - dar unele-mi atrag atentia in mod special; cum a fost cea in care ai surprins ciocanitoarea cu aripile larg deschise! E ca un totem!

    ReplyDelete