start counter

Wednesday, September 7

Ciripelu' Verzuliu

 Astazi, iese Omu' Meu in curte, in pauza de masa cu colegii si vede pe pervazul ferestrei un ciripel verde care se uita fix la el. Nu era cazut, nu era turtit, ci doar statea cuminte pe gherute si se uita tinta la el, asa ca s-a dus sa-l intrebe daca e bine, daca a patit ceva ... 

  Iar ciripelu' nu a avut nimic impotriva ! Nu s-a zbatut, nu s-a impotrivit, nu a incercat sa scape.

A stat vreo 10  minute la el in palma, cu ochii deschisi, se tinea pe gherute, nu parea sa aiba nici o problema.

                                             Mititelu' parea ca se bucura de companie !

A stat cu el o gramada si l-a mingaiat, i-a vorbit, l-a incurajat. Ciripelu' la un moment dat chiar ii ciripea inapoi ! Filmul e mult mia lung si a prins si cind pasarelu' ciripea in palma, insa a trebuit sa tai din el doar partea in care Omul Meu nu apare cu fata. Din fericire, colegul care a filmat, a prins o parte in care Omu' Meu nu apare, dar tine ciripelu' in palma si il mingaie  si partea aceea o pun aici. 


Da, ciripelu' a stat cam 10 minute in palma sa fie mingaiat, a ciripit si a zburat vesel si sanatos.

Calitatea pozelor e proasta, filmul nu stiu sa il sucesc. Asa l-a filmat colegu' cu telefonu', asa il pun ca nu stiu ce sa-i fac.


4 comments:

  1. Ce dragalas e ciripelul verde! Ii place la mangaiat, nu gluma! Dragul de ciripel! ❤ Ma bucur sa stiu ca nu e ranit si mai apoi si-a vazut de ale lui!
    O fi fost vreun mesager, venit sa multumeasca pentru atentia pe care o acordati "maimutzeilor". 😊

    ReplyDelete
  2. A stat o gramada la mingaiat ! Ma gindesc ca poate o fi fost in soc, aproape sa-si revina cind l-a gasit pe pervaz. O fi fost inca ametit, desi statea pe picioruse ... stiu eu ? Nu exclud nici aia cu mesageria, insa problema e ca nu ma prind ce vrea sa-mi transmita ... Noi ingrijim si ajutam toti maimuteii pe care ii intilnim, fara discriminare...

    ReplyDelete
  3. Foarte fain! Bine ca e bine ciripelul, ce mai conteaza de ce a stat la mangaiat! O fi avut el motivele lui :)

    ReplyDelete
  4. Zice Omu' Meu ca atunci cind l-a luat de pe pervaz, i-a verificat aripioarele si gherutele sa nu fie rupte si ciripelu' nu avea nimic impotriva. Pe urma a stat fix 15 minute in palma si se muta in palma din loc in loc, ca toata palma era numai a lui ...
    Mno, Omu' Meu e frustrat ca de ce nu se mai intoarce ciripelu' din cind in cind sa-i zica hy, ca doar stie ca nu ii face rau si ca l-a ajutat si acuma se cunosc ... Sa vina sa se bucure si el din cind in cind ... Eu i-am zis ca vezi, poate ciripelu' asta era un pasarel pe care l-ai ajutat iernile trecute si a trecut prin zona, te-a asteptat sa-ti zica hy !

    ReplyDelete