start counter

Friday, September 2

Vizuina lu' Marmo'...

                                                       Ai venit ? Ce ne-ai adus bun ?

                                                       Pai ce faci,  ca eu tot astept ?

                 Hai mai, ia-ti aluna si lasa-ma sa-mi desfac rucsacul, ca deloc nu aveti rabdare !

                                                             Aluneeee ? Unde, unde ?

                                                         Alune la tata in palma ...

                                                          Hai la tata, ciocanitoru' !

                                                      Snuff-snuff, simt miros de alune !

                                                                    Si eu simt !

                                            Ma duc sa caut in casute !


                                             Si eu simt arome de alune, si eu ! Fascinant !

                                                             Ma duc pe urme ....

                                                                       Aici erau !

          Eh, restul animalutelor nu au decit sa astepte pina termina Monstruletul de mincat !

                                           Eu nu trebuie sa astept, ca imi da tata alune !

                                                        Si noua, si noua ne da alune !

                                            Treaba voastra, noi ne bucuram de graunte...

                                                                    ... si de paine !

Eu m-am bucurat cam prea mult si acum sunt prea grasa .... cine a mai vazut veverita obeza in padure ?

Apoi s-a intimplat o chestie interesanta ; pasarile mincau atente la ce se intimpla in jurul lor ...

----------------------------------------------------

                     Si am chemat pitigoiul de sus din pom, care a venit in picaj direct in palma ...

                                                    Pasarile au vazut si au inregistrat ...

.. ca animalele se spioneaza intre ele si daca reusesti sa te imprietenesti cu unul, celelalte vad si capata incredere sa se apropie si ele de tine. Un pasarel tot tzopaia pe creanga pe linga Omu' Meu si ar fi vrut sa sara si el in palma, dar ...

  Vreo zece minute a tot tzopait in jurul lui si pina la urma a renuntat ca ii era mult prea frica.

Si a mai incercat o data, si inca o data ! La un moment dat chiar se prefacea ca maninca de pe frunze ca sa il poata spiona pe barbatu-meu mai indeaproape !


                                                          Am vazut ! Noi observam tot !

                                           Pariez ca pe mine nu m-ati vazut, fraierilor !

                                                               A venit Marmo' !

 

                Si-a luat banan si a fugit repede in vizuina din ripa, ca acum se teme de oameni.

 Daca nu erau hoardele de psihopati care mi-au terorizat marmotele, acum as fi avut generatii de marmote de toate marimile si personalitatile cu care m-as fi putut juca liber sub casute. In fine ...

Marmo' statea pe prag si ma astepta, ca stia ca vin sa-i aduc biscuiti, paine si placinta pe care nu apucase sa le manince. stiu ca ii plac foarte tare biscuitii si placinta pe care i-o gatesc eu acasa, asa ca m-am dus sa i le duc. Free home delivery !

Veveritoiul a vazut ca ma duc cu mincarea in padure si venise dup amine prin copaci. Ma spiona ascuns pe creanga !

Si nu era singurul veveritoi care ma urmarea prin padure ! Asta ma spiona intins pe pomul de deasupra vizuinei marmotei . Sa vada el ce-i duc lu' Marmo', ca poate ii pica si lui ceva, poate reuseste sa fure si el o bucatica !

I-am pus cu greu paine si biscuiti pe linga vizuina, pentru ca era in panta abrupta .

Si am chemat-o sa vina sa-si ia mincarea ...Si a stat, s-a gindit, m-a adulmecat si pina la urma a venit, dupa multe incurajari din partea mea . 

 


                                                           Si-a luat biscuitele ...

                                           ... si s-a dus pe pragul vizuinii sa il manince.

                             Dupa urmatorul biscuite a venit si neinvitata si cu mai mult curaj ...

                                            O lasam pe Marmo' sa se nucure de biscuiti ...

                               ... si ma duc sa vad cine a mai venit pe la casute .

                                                 O multime de pasarele sub casute !

                                            Statea si minca intr-o pozitie cam ciudata ...

                                                  ... si se tot sprijinea ba pe coada ...

                                                            ... ba pe o aripa !

                           Pentru comparatie, asa sta pe picioare un tovaras din specia lui :

Mititelu' pur si simplu schiopata si pare ca nu se poate sprijini pe un piciorus. Pare scrintit, dislocat sau chiar rupt ...

                                             Mbine. Hai sa cautam ceva mai vesel ! Soriceii !

Soricelu' isi alege aluna, se gindeste-se razgindeste si o invirteste pina ameteste ! Aluna !

                                                                  Hey, Chitzi !

                    Hai la tata sa te mingaie pe burtica ! Primesti alune cu coaja daca ma lasi sa-ti fac film ....

                                                      Gata cu distractia, I'm gone !


2 comments:

  1. Ce scumpic e Chitz, cum sta la mangaiat! ❤ Si Marmo e o scumpete! ❤
    Veveritoii care s-au lungit paralel cu trunchiurile copacilor sunt distractivi!
    Gandul mi-a ramas la cirip care-i cu probleme. Ma bucur ca, macar, poate zbura!
    Weekend frumos iti doresc!

    ReplyDelete
  2. Multumesc, Diana ! Weekend minunat si tie !

    ReplyDelete