start counter

Saturday, September 10

Scarpinici pe burtica ...

                                                La casute erau doar citeva veverite ...


.. da' nu imi fac griji, ca imediat ce imi simt mirosul, animalutele vin din padure fguta-fuguta inspre casute ... food is here !

                                                                      Unde, unde ?

                                                        Ma duc jos, sa caut alunele !

                                                                              Yummy !

                                Unde sunt alunele alea, ca eu nu am gasit nimic ... ?

                                             Nu sunt nici in pom si nici pe jos !

                                         Ciocanitoru', hai in palma la tata sa-ti dea alune !

                                                          Eu nu vin ! Niciodata nu vin !

                                       Nu-i nici un bai mai fricosule, ca vine pitigoiul in locul tau !

      

 

                                                 Ia uite ca a sarit Monstruletul in casute !

                                                Sta si se uita la noi, sa vada ce facem ...

                                     Hai sa il chemam ! Monstruletu', hai la tata in palma !

                                              Daca vii, primesti aluna ! Nuuuu ? Bineee !

                                   Las' ca mai vorbim no, ca stiu ca nu te poti abtine ! ...


                               --------------------------------------


                          Eu vin ! Promit ca vin ! Stai numa' sa termin de mincat aluna !

                                                    Uite ca incep sa vina ratele din padure ....

                             O mai tineti minte pe mama rata cu cele patru ratuste ?  ...

                                                                 Astea sunt ratustele !

 -----------------------------------------

 

Desi au crescut mari cit ma'sa, in continuare umbla in formatie strinsa, iar mama rata le apara de celelalte rate ( sa nu vina alea sa le manince din graunte ).

Mama rata tocmai a fugarit restul ratelor prin padure, ca sa stea cit mai departe de puii ei. Si se intoarce victorioasa ...

Povestea s-a repetat de citeva ori la rind : cum incercau alea sa se apropie, cum mama rata le fugarea prin padure ... E clar ca mama rata inca nu si-a intarcat puii !

                                        Si iarasi se intoarce victorioasa la ratustele ei !

                                                           Avem intimplarea pe film :

                         Soricelu' minca graunte cot la cot cu retele ... n-avea nici o treaba....

                     Soricelu', vino la mama sa-ti dau alune care fac crantz-crantz, cum iti place tie !

Si-a bagat in gura o aluna mare si nu i-a incaput, da' a indesat-o cu minutele, bine-bine, pina a reusit ...

              Cit timp a fost plecat soricelu' sa descarce aluna in vizuina, am vazut un ciripel ...

... cu pene lipsa pe piept, semne de vitejie din luptele cu ceilalti barbatusi ...

Ciripelu' e nou venit pe la casute, ca e speriat si inca nu s-a prins cum merge treaba, dar se vede mai bine pe film decit in poza ca e jumulit pe piept.


 In tufe, chiar in spatele saunului la Omu' Meu, alt soricel statea la pinda si se socotea daca e safe sa vina. Ei se tem de veverite si intotdeauna verifica inainte sa vina.

          Soricelu' hai la tata ! Primesti alune cu coaja daca ma lasi sa te scarpin pe burtica !

A venit un nene sa fac poze si nu putea crede ca wow, uite ca animalele nu fug de voi ! si veveritele stau linga voi, si vin cind le chemi, si soricelul, si pasarelele.... nu se poate, nu exista asa ceva !

Aloo, nenea, animalele ne cunosc, ne-am imprietenit si el hranim de ceva vreme, am petrecut timp cu ele, deci ... enormal sa se comporte asa cu noi ! Tu n-ai avut in viata ta caine, pisica, hamster, etc ? E acelasi lucru !

Nu si nu ... omul nu putea sa conceapa si gata ! Da' macar si-a facut super poze, cu camera din aia profesionala.

Alti oameni care trec regulat prin parc ne-au tinut minte si voiau sa stie daca sunt angajata parcului sa am grija de animalele din parc. Eheei, as vrea eu ! Pai nu mi-as pune cortu' in padure si in citeva saptamani m-ati vede aplimbindu-ma prin parc cu toti maimuteii in buzunare ?

                                                    S-a intors soricelu' de la vizuina !

               Hai soricelu', vrei aluna de la mama ? Nuuuu ? ! Chitzi iarasi are mofturi si pretentii ...

                                              De data asta nu, ca ma descurc si singur !

                                                         S-a bagat cu totul in punga ...

                                                        ---------------------------------

                                                         -------------------------------------

                                                       Si a plecat inspre vizuina ...

                                                                        Vin si eu ?

                        Ce vorbesti frate ? ! Nici nu ma gindesc sa te las ma scarpini pe burtica  ...

                           Treaba ta ! Insa uite cite veverite asteapta sa primeasca alune ...

                                                   A venit si veverita cu coada alba ...

                                                        ... si cea cu coada de sobolan ...

                                                         ... Toti asteapta alune !

                                                       Bine, hai ca m-am razgindit !

                                   Vin sa-mi dai alune, insa fara scarpinat pe burtica, da ?

                                                            Eh, ai vazut ca ne-am inteles ?

                                                                    Vine Marmo' !

Biata Marmo; era asa de terorizata de zgomotele din parcare si de oameni, ca nici nu a indraznit sa se apropie ! Si-a luat banana si a fugit sa se ascunda in vizuina. M-am dus dupa ea si i-am mai dat alune, paine si biscuiti ca stiu ca asteapta sa ii duc...

                                            Sub casute s-au strins o gramada de pasarele ...

Un Grackle din ala mare si lucios se chinui asa manince graunte din cilindru, ca nu prea reusea sa-si tina echilibrul. N-am inteles de ce vor toti ciripeii sa manince din cilindrul ala, ca erau graunte si pe jos si in celelalte casute, insa  ...nu !


                                                               Gata, deja plecati ?

                                                      N-as vrea sa plec, da' trebuie ...

                                                        ... de musai ca de voie buna ! Dap, cainele nu se dadea dus din parc ! Cind i-au spus stapinii ca trebuie sa plecam acasa , a intepenit pe toate cele patru labute si ... eu nu ma misc de aici ! Nu plec de buna voie si pace ! Se cheama tantrum cainesc ....

                                                        I'm gone ! See you next time !

2 comments:

  1. Toate imaginile si filmuletele mi-au placut, dar... abia am asteptat sa ajung la scarpinici pe burtica! ❤ Tare sunt scumpici soriceii!
    Oh, mama ratza nu se lasa! 😊 Oare cat timp are grija de pui?!
    Marmo, draga de ea, isi face curaj cat sa ia ceva de papa si fuge...
    Mi-a ramas gandul si la cei doi cu acel caine... Nu voia sa urce cainele in masina sau... nu putea?!

    Io ti-am "zis" ca-i fantastic cum va intelegeti voi cu "maimuteii"! ❤ Nu-i de ici-colo sa vina ciocanitoarea, pitigoiul (si altele) sa ciuguleasca din palma! Cati oameni crezi ca au reusit sa mangaie "chipii" in salbaticie?! Asa ca nu e de mirare ca unii se mira. 😊
    Succese! ❤

    ReplyDelete
  2. Ratza si-a intarcat puii acum 2 saptamani, insa postarea e mai veche ca le-am bulibasit si nu mai stiu ordinea in care au fost scrise in draft. Am fost ieri si am scarpinat soricelu' si ratele erau pe cont propriu, dar integrate in turma. Venisera toate la casute sa le dau paine si graunte. Si pasarelele au facut in jur de 30 de ture la noi in palma ! Nu-i de mirare ca unii se mira ? Ha-Ha !
    O canadianca dintre spectatori chiar zicea ca e prima oara in viata ei cind vede un chipmunck in salbaticie ca sta sa pui mina pe el.

    Cainele ?Awww ! Cind i-au zis stapinii ca gata, plecam acasa, a intepenit pe cele 4 picioare si nu se dadea dus din parc. Protesta cum fac plozii aia needucati care se trintesc pe jos in mijlocul magazinului, de nervi ca parintii nu le cumpara nu's ce cacaturi vor ei.

    ReplyDelete