start counter

Friday, October 7

Ciufulici invata aterizarea in palma

       Nici nu am ajuns bine la casute, nici nu am apucat sa desfac rucsacul, ca imediat au venit doi pitigoi sa zboare in cercuri in jurul capului meu, ca nu mai aveau rabdare. Asa fac de fiecare data si m-am invatat minte sa tin in buzunar citeva alune ca sa-i potolesc si abia apoi sa-mi pot desface sarsanaua si sa sa ma asez pe jos. Intai sa le dau lor alunele ca e urgenta mare ! 

 Doi pasi mai incolo Omu' Meu facea acelasi lucru cu veveritele, ca nici alea nu pot sa stepte 5 minute ...


                                           Azi e destul de putina lume la casute ...

                                                              Ce ne-ai adus ?

                                                            Stai ca vin sa vad !

                                                                 Biscuiti ! Yummy !

Ce bine ca celelalte veverite nu s-au prins ! Ele sunt ocupate sa manince graunte de pe jos ...

                                           Ce zici mah ? Biscuiti ? Am auzit eu bine ? ! ...

                                                       Unde ziceai ca's biscuitii aia ?

                                                               Eu am gasit unul !

                            Eu am gasit alune sarate ! Si mai bine pentru mine !

----------------------------------------

Venise un pitigoi bucuros sa manince smeinte de floarea soarelui din casute ...

                                                           Apoi un Nuthatch ...

                                              .. care minca la concurenta cu un Cardinal ..

                                                             Doua ciocanitori !

                       Ia sa vedem, poate avem noroc sa vina in palma ! Hai la tata, ciocanitoru' !

       Cealalta ciocanitoare se uita din pom  si a vazut tot ! Statea si cugeta... sa vina, sa nu vina ... Ar fi venit si ea, da' se cam temea...

                                                             Hai mai, hai si tu la tata !

Si pina la urma a gasit solutia de compromis ! S-a uitat ea ce s-a uitat, pina a vazut niste alune pe jos si a sarit dupa ele .

                                    M-am uitat in jurul meu sa vad ce pasarele mai sunt ...

                                                         Un Cardinal cauta graunte ...

.                       . dar astia nu vin niciodata sa se imprietenasca. Sunt mult prea precauti.

                              Uite ca a venit si Cardinalul cel chel ! I-a n apirlit creasta ...

                                                 Cardinalul femela minca la casute ...

Am adus un mar pentru viespe. Ori de cite ori venim la casute, vine o viespe si zboare in carcuri printre noi. Se aseaza ba pe mine, ba pe Omu' Meu si nu pleaca de acolo. Asa ca i-am adus si ei ceva de mincare si s-a bucurat.

Apoi l-am vazut pe Piciorus pe o creanga, statea si se uita fix la noi, astepta sa il chemam, ca asta nu vine niciodata neinvitat. Hai la tata, Piciorus !

Nu se vede prea bine in film, insa isi tine piciorusul drept incirligat, ca nu se poate sprijini pe el. Nu pare sa il doara, nu pare sa sufere, zboara si isi tine echilibrul ( se mai sprijina in aripioara ), insa reuseste sa se hraneasca si se descurca.


El e Ciufulici, un pui de pitigoi cu penele zburlite ...
 
 
A vazut ca veneau in palma celelalte pasarele si a vrut si el, doar ca nu stie cum sa aterizeze ! A incercat de citeva ori si tot nimic ...
 

 
 Statea pe creanga si fluiera a paguba ... toata pasarelele veneau si luau aluna, numai el nu !
 
 
         L-am chemat din nou in palma si dadea tircoale. Ar fi venit da' nu stia cum !
 

                Uite Ciufulici,uite cum se face !  Asa trebuie sa aterizezica pitigoiul asta mai experimentat !


Ciufulici se uita atent cocotat pe creanga. Noi l-am chemat si l-am incurajat iarasi ...
Pasarelu' e in drepta sus a pozei, chiar in fata casutei ...
 

Si a incercat din nou ( a incercat el de vreo 10 ori pina sa-i iasa, insa nu vreau sa va plictisesc cu videourile ) ....  Era vint si ciripelu' e mai mic decit o nuca, insa pina la urma s-a prins el cum  sa se descurce ...  Bravo Ciufulici, aterizare perfecta !

                                                          Chiar a reusit fraieru' ?

                                                          A reusit ! L-am vazut eu !


Ciufulici, hai si la mama, hai ca poti ! L-am chemat insa nu era prea sigur de el si i s-a facut teama sa aterizeze, asa ca a cotit in zbor si a aterizat pe scaun. Dar am continat sa il chem pina si-a facut curaj sa incerce din nou si a venit si a aterizat frumos in palma. Bravo, Ciufulici, good boy !


Si dupa atitea incercari, Ciufulici aterizeza in palma like a boss ! Nici nu se mai deranjeaza sa-si desfaca aripile, ci isi da drumul de sus de pe creanga, direct in palma noastra, ca stie ca umblam cu palma sa il prindem ...

                                                 Hai ce faci, ai terminat cu ciripelu' sau ? ...

Sunteti asa de fascinati sa dresati ciripelu' ala, ca nici nu ati observat cind a v-a venit soricelul la picioare !

                                     Soricelu' se descurca si singur, nu-i problema !

                                   ------------------------------------------------

 

                                  I-am lasat pungile desfacute ca sa-si aleaga ce vrea el ...

                                                      Hai sa te scarpine tata si pe tine !

                               Mai vrea sa vina cineva la scarpinat ? Ciocanitoru' ? Nuuu ? ! 

                                               Bine atunci ! Sa stiti ca plec !


4 comments:

  1. E un dulce Ciufulici! Am râs cu voce tare cand l-am vazut cum, de pe creanga, a sarit in palma!
    Mi-a placut si cum statea pe varful degetelor ciocanitoarea, dar Chitz la mangaiat e, pentru mine, irezistibil! E ceva....! 😊
    Cele trei veverite negre care cautau seminte par a sta la sfat, asa cum sunt asezate. 😊
    Ieri, vazand Blue Jay-ul cheliutza ma intrebam ce-o mai face Cardinalul cheliutza... Ma bucur ca l-am revazut!

    Weekend frumos iti doresc!

    ReplyDelete
  2. Ha-ha, imagineaza-ti ce ne-am distrat noi la fata locului ! Astia mici s-au prins ca umblam cu palma sa-i prindem si se distreaza si ei sarind de pe crenga direct in palma. Ciufulici de la ciripeii adulti a invatat smecheria. si se cearta si se alearga in zbor care sa vina in palma, ala eu, ala eu, si iese zarva mare. Asta nu am putut sa filmez, dar ne-am distrat o gramada si Omu' Meu ii certa, lasa-l si pe el, fi cuminte ca te spun lu' ma'ta ! Culmea, cind le zice aca ii piraste la mama, se calmau !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moamaaaa! Deci e si mai fain decat se vede in video! De fapt, e de asteptat! Vietatile sunt mereu in miscare, fiecare cu alta personalitate! E o incantare spectacolul de care aveti parte!

      Delete
    2. Pur si simplu nu am cum sa-i filmez in scene din astea, chiar daca sunt pe faza cu aparatul foto, pentru ca ei sunt extrem de mici si eu trebuie sa merg la o distanta apreciabila ca sa pot prinde scene cind zboara stolul de ciripei in jurul Omului Meu si se ciocnesc in aer, tipa unii la altii si se inghiontesc gen tu sa nu vii, n-ai voie ca numai palma mea ! si daca ma duc la distanta, nu se mai vede nimic pe film.
      Poate daca ar fi filmat cu echipament profesional si cu mai multe camere ca sa se vada la montaj scene indeaproape, sa se poata vedea ciripeii ... Dar asa, eu cu risnita mea foto... nici o sansa.
      Daaaa, spectacolul e o incintare atit de mare ca l-am clasificat de comun acord ca e cel mai frumos lucru care ni s-a intimplat in viata asta ever. Si the best thing ( si singurul ) in Canada. Alea doua secunde cit iti sta ciripelu' in palma te fac fericit o saptamana, ca amindoi tzopaim prin casa si ne bucuram ca a venit ciripelu', socicelu', etc.

      Delete