start counter

Thursday, March 9

Ceva dubios ...

                                                    Porumbeii mei au format cupluri ...

                                              Ce faci mah ? ! Un' te duci ?

                                                 Vino inapoi sa gingurim si sa ne giugiulim ! 

                                                            Asaaaa ! Vezi ca stii ?

------------------

Next day : a fost ziua cu freze rain, pomii acoperiti cu gheata ... Mai multe poze click aici

                                ... si a venit Maroniu' dis-de diminata sa manince graunte ...

Dar am observat o chestie tare : cind se duc porumbeii in cutia de pe raft in casa si maninca din paharul cu graunte ... niciodata nu se rahatesc in cutie si nici pe linga ea ! Absolut niciodata nu s-a intimplat, desi se duc zilnic de luni de zile si asta de dinainte sa le zic eu  sa nu se mai rahateasca in casa ! Cutia in cauza :

Animalele inteleg ce le spui ( inteleg telepatic mesajul, nu cuvintele ) si functioneaza pe baza de emotii si instincte. Daca se intimpla ca animalele nu te baga in seama, asta nu inseamna ca nu pricep ce le spui, ci inseamna ca pur si simplu te ignora. Da' ce, tu faci ce iti ordona pisica ?

 Long story short, partea animalica din om e aceeasi si functioneaza dupa acelasi principii ca si animalele.Si au acelasi compas moral ca toate animalele, omul included ( cu partea animalica din el ) si pre deosebire de om, animalele  chiar tin cont de el..

 Porumbeii mei au inteles ca acea cutie este a mea si s-au ferit sa se rahateasca in ea. Dar s-au rahatit in casa pentru ca bietii de ei nu au realizat ca e tot cutia mea . In logica poumbeasca, cutia= cuibul meu iar porumbeii mi-au respectat cuibul. Casa mea = afara iar afara se rahateste toata lumea, ca e in afara cuibului si de asta a fost nevoie sa le cer sa nu se mai rahateasca in casa.

Pentru orice eventualitate am pus ziare pe pervaz, ca desi data trecuta nu s-au rahatit in casa, nu pot fi sigura ca nu au uitat intre timp ( nu i-am mai primit de vreo 2-3 saptamini inauntru ). Le-am zis din nou sa nu se rahateasca pe pervaz ... cumva trebuie sa-i ajut sa priceapa ca pervazul = cuib  !

                             Da-l naibii de betisor, ca sunt mai importante grauntele !

                                                               Si eu vin !

Cafeniul e perechea albastrului, deci astia sunt ok sa manince din cutiuta. Da' Maroniu' ... e intrus ! Si a inceput scandalul ! Dupa perdea se batea Cafeniu cu Maroniu' ...

Cafeniul nu a razbit cu asta Maroniu, asa ca a intervenit Albastrul ! L-a ciupit pina a reusit sa il dea afara din casa pe Maroniu...

                                ... ca sa ramina grauntele doar pentru el si prechea lui iubita !

                                Maroniu' nu a renuntat, ci tot incerca sa vina si el la cutiuta ...

                                          Mah, ti-am zis ca nu ai voie la cutiuta ? !

                                                              Hai tusti afara !

                            Hai du-te ! Te arunc jos de pe pervaz daca nu faci pasi !

                       L-a dus albstrul in marsarier, pas cu pas pina s-a terminat pervazul ...

                                           ... si apoi s-a intors victorios la perechea lui .

                                           Nu au apucat sa inghita nici doua graunte ...

                                                 ... ca ...surprise ! Maroniul is back !

                                                  Iarasi l-a scos afara albastrul ...

                                        ... iarasi s-a intors Maroniu', de data asta victorios ...

                                                        ... dar cu alta strategie !

                            Yep, acum s-a facut pace ! A venit in casa si i-am dat sa manince si lui.

 NEXT DAY :

Ieri s-a rahatit Marmorel pe ziar, l-am luat si m uitat sa pun ziarul pe pervaz . Cred ca mai dureaza ceva timp si exercitii pina sa-i fac sa priceapa diferenta dintre pervazul de afara si cel din casa. Da' am fost bussy cu alte chestii si nu am putut sa ma ocup sa fac exercitii cu porumbeii, ca sa nu uite

                                                        Uite acuma vin si eu !

                                                Seful se indoapa din cutiuta ...

                                                     ... da' noi ce mincam ? Ha ? !

                                                        Unde-i mincarea noastra ?

                                      Eu ma duc peste Sefu', sa iau graunte din cutia lui  !

              Asa indrazneala nu scapa nepedepsita, da' noi ne uitam si iti dorim succes !

                                                                  ------------

                                      Nu plec mah, nu plec nici de-a dracului ce sunt !

                          Demult nu l-a mai infruntat cineva pe Sefu' cu atit de mult tupeu ....

           Dar tupeul singur nu e suficient, ca mai trebuie si sa cistigi lupta ! Hai, tusti afara, Cafeniule !


                                                                   Now what ?

                                                         Stiu ! Ne relocam !

                                                        Chiar bine zici !

                                               E ceva dubios aici, o simtim cu totii ...


                     Mai bine haidem cu totii inapoi pe pervaz, unde suntem safe !

                              Uite, si Sefu' a simtit ca e ceva in neregula si pleaca din cutie !

               Hmm, alarma falsa !  Sefu' a plecat pentru ca si-a umplut gusa, nu de altceva ...

                                         Hai Marmorel, zi-ne ce facem acum ? !

Lasati-l in pace pe Marmorel, ca e panicos si da alarma degeaba ! Uite, eu indraznesc !


                    Treaba voastra, eu mi-am gasit in pahar graunte ramase de la Sefu' !

Am mincat, m-am saturat, iar voi ... descurcati-va ! Am plecat afara, ura si la gara !


4 comments:

  1. Ce dragalasi sunt! ❤ Imi place povestea lor! Tare mi-ar placea sa vina si Gugu "acasa" - c-o gasca intreaga, daca vrea, numai sa vina! 😊 Abia astept sa se faca dimineata, sa aflu daca vine sau ba - am de gand sa "pandesc" cat pot de mult, sa aflu daca trece pe aici.
    Spor la educat porumbeii! 😊 Nu m-am gandit sa-i spun lui Gugu sa revina cat de repede poate... L-am eliberat cam "pe negandite" cand l-am vazut cum se agita pentru gugustiuca "lui" si cum aduna uscaturi pentru cuib... Of.

    ReplyDelete
  2. Eu cred ca o sa vina Gugu in vizita pe la voi, da' ceva mai incolo, ca acum e bussy sa-si caute pereche si sa se puiasca. Dupa ce i se mai linistesc hormonii, cred eu ca vine sa va arate puii sau partenera. Gugu e fericit, nu te stresa degeaba ! Te rog, da-mi de stire si mie daca apare ceva nou in legatura cu Gugu !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuvintele tale ma linistesc intr-o mare masura. 😊 Si eu ma gandesc ca e bine, pe undeva - si chiar m-am gandit ca o fi ocupat sa-si faca un cuib si apoi mai trece si pe aici. 😊 Grija mea - sa zic asa - este "teritorialitatea", si in zona e un cuplu de mai multi ani si l-am vazut pe gugu dina cest cuplu, nu o data, cum alunga oricare alt gugu care venea pe pervaz.
      Ma bucur ca e liber! In ultimele zile, pana sa deschid fereastra, se vedea clar ca vrea sa iasa, iar cand am deschis-o a tulit-o ca si cum ar fi zis "da-te-n colo, ca vreau sa trec!" 😊 Apoi... sa-mi stea ceasul! Zbura de parca avea frana de motor trasa! Dar s-a descurcat pana intr-un pom... Cateva minunte am reusit sa-l urmaresc cu privirea, dar apoi s-a indepartat dincolo de niste copaci si a iesit din raza vizuala...
      Sigur ca-ti voi da de stire! Imi doresc tare mult sa aflu ca-i bine! 😊 Nu mai indoiesc ca se va descurca, dar... deh... grija de closca.

      Delete
  3. Bietul Gugu, nici sa zboare ca lumea nu stia ! Dar invata... in citeva zile de exercitiu o sa fie expert. Chiar daca cuplul ala de turturele e agresiv, asta nu e o problema, ca pasarile sunt insistente. renunta pe moment si apoi incearca iarasi ... astepta pina pleaca agresorii. Daca eram in locul tau, eu l-as fi invatat pe Gugu sa isi recunoasca numele ; asociam cind ii dadeam mincare cu numele. Il stigam sa vina la masa pina isi facea reflexul sa vina la mine cind auzea ca il strig. Si acuma, cind e liber, daca scoteai capul pe geam si il strigai, daca era prin zona venea in mod reflex, plus ca stia ca primeste mincare.
    Eu zic ca e bine, dar e ocupat sa invete cum sa se descurce intr-o lume noua. Abia astept sa vina pe la geam, sa il vezi ca e bine !

    ReplyDelete