start counter

Monday, September 27

S-a intors Shobi !

                         Azi linga casute era o gramada de lume...

                    La casute erau doar citeva pasarele ...


                               ... refugiate in pomi ...


                           M-am dus si le-am pus alune ...


                                   ... si au venit imediat !


              Se uita curios la ochiul mare care il urmareste ...

Mititelu' minca si se juca cu grauntele. Cum se joaca pasarile : iau graunte in cioc, le arunca pe jos si se uita dupa ele cum cad. Cam la fel cum pisicile trag apa la WC si se uita cum curge.

                                 Pitigoiu',vii la tata ?

                                     Hai ca incerc !

              Uite ca de data asta chiar am venit ! Am reusit !


               Erau o gramada de Grackles la marginea padurii ...


                                ... altii prin pomi ...

                   ... asteptau sa plece baietii cu buntzi-buntzi ...


                        Hai ca au plecat, puteti veni la casute !

                                          Eu am venit deja !


                                           Si eu ! 


                  Shobi ! Long time no seen, pe unde ai umblat !


                  Doar ca Shobi nu e chiar asa cuminte cum pare ...

                                   A mincat el linistit ...


... pina cind a aparut un chipmunck pe care l-a alergat in ture in jurul copacului , pina cind asta micu' s-a refugiat intr-un colt.

Dupa ce s-au linistit apele, fiecare statea cuminte si minca in coltul lui, ca nu cumva sa se intilneasca ..

       A reusit sa gaseasca ceva de mincare si chipmunkul :


Hey, Mot Alb ! Asta e puiul lui Mot Alb ala de anii trecuti, care era bolnav si pe care nu l-am mai vazut din primavara.


                                  Ia cu mama biscuite !


                                           Si eu ? !


                                   Nu primesc nimic ? 


                                          Hai ca vin !

                                      Unde a cazut ?


                                           Am gasit-o !

                               Cine zbiara ca apucatu' ?

                                        Ai auzit si tu ?


                   De undeva de sus din virful pomilor se aude ...


                                  Da, da ! De sus vine !

Blue Jay-ul urla din pom. Comunica cu un alt Blue Jay care ii raspundea din padure ... era un soi de intrebare-raspuns. S-au conversat asa pina ne-au capiat de cap, dupa care a catadxit sa zboare la amicul din padure.


                                        Chiar a plecat ?


                                       Nu-l mai aud !


Thanks God ca avem putina liniste ca sa ne dam seama cum sa facem sa furam alunele din cutiuta care se balangane ! ...


No comments:

Post a Comment