start counter

Thursday, November 4

Ratonul cu gogosi

           Azi e ceva mai cald afara, asa ca mergem la padure..

                                                    Vine cineva ?

                                 Da ! Insa e prieten de-ai nostri ...


                                  ... si  aduce alune !


                                     Unde ? Unde ? !

                        Acolo jos ... mai la stinga ...


                             ... chiar linga soricei !

                 Nu, nu linga cel care maninca seminte ...


                    ... ci linga celalat, care maninca alune !

                               Primul sosit, primul servit ...


                                      He-he, si eu am gasit aluna !

Cum m-am dus la casute sa pun alune, cum au aparut ratele paranormale ....

                            .... sa-mi ceara sa le dau si lor !

    Le-am dat si lor alune, ca pentru asta venisera de la riu ! 


               Hai mergeti si la tac'tu, ca si el are alune !


                           ... si v-a adus si paine !


                                                                    ............


Nici nu apucasera ratele sa plece de sub pom, ca a sosit ratonu' ...


                           ... mirosea alunele si el ...


Hey ratonu', vrei gogosi ? Da-te jos din pom si vino dupa ele !


                Maninca linistit ca esti safe aici linga mama !


                                           Yummy !


         Am terminat gogosile, ce facem ? Mai ai ceva bun ?


                         Biscuite ... Altceva nu ai ?


        Biscuitele e cih ! Poate mai gasesti vreo gogoasa ratacita ...


Bine, hai ca maninc si biscuitele, mai mult ca sa scap de gura ta .... Da' promiti ca imi cauti gogoasa ?

          Uite, ti-am gasit gogoasa, da' trebuie sa vii dupa ea ....


                             Gata, deja pleci ?


    Daaaa, ca niste oameni zbiara in parcare si m-am speriat !


                     Ma duc sa ma ascund in tufis !


In tufis l-am vazut ca minca alunele pe care le pusesem pentru chipmuncsi ...


                            Chiar a plecat de la tufisuri ?


Nu, veve, nu a plecat ! Uite-l cum se ascunde dupa movila din spatele copacului ... i se vede o ureche !


           Hai ca si-a facut curaj sa iasa din ascunzatoare !

                                 Stati asa, ca ma scarpin !

S-a luat si s-a dus in cealalta parte, linga bustean unde ii las de fiecare data oase. I-am pus si acum un pumnde oase pe care le-am strins toata saptamina in frigider ca sa i le aduc lui.

Oare mai sunt alune in casute sau le-a mincat pe toate ratonu' ?

                                             Eu am gasit doar niste seminte ...


 Un Blue Jay era mai smecher, ca statea in pom si pindea alunele ...


    Dupa ce le localiza, sarea jos linga ele .... facea safety check ...


                            ... o cauta din priviri  ...


                    ... si apoi zbura cu ea in pom ...


                           ... unde o minca linistit !

A mincat frumos, apoi si-a sters ciocul pe crengi si s-a dus la vinatoare de alte alune ...


                     Hey, avem un nou prieten la casute !


                                ... pictat si colorat ...


          ... si se intelege foarte bine cu celelalte animale !

M-am dus sa verific daca ratonul si-a mincat toate oasele si am vazut veverita atirnata...


                                          Minca relaxata !


Asta mic si verzuliu era in acelasi pom cu veverita, ma urmarea sa vada ce fac cu ochiul ala mare si se ascundea de el. Cum indreptam obiectivul spre el, cum sarea doi pasi mai incolo pe creanga. Iarasi fixam, iarasi sarea doi pasi si tot asa pina a ramas fara creanga, iar eu am reusit din zeci de poze sa fac una in care se vede pasarelu' ...


Verzuliu' e nou pe la casute, ca il vad prima oara. Noroc ca  ne-am imprietenit cu celelate pasarele si ne maninca din palma !

 Deja au invatat cind ii chemam si vin in palma ! Hai, mai vii o data ? Sunt mai multi Nathatci care vin in palma, dar cum noi nu ii deosebim intre ei, avem impresia ca e acelasi pasarel ...

                      Si dintr-o data animalele au devenit atente ...


... ca tocmai aterizase soimul in virful unui pin inalt, de cealalta parte a parcarii.

                    In timp ce asta pindea din pom ...

.... a mai venit un soim care zbura in cercuri deasupra parcarii ...


                      Si a mai venit inca un soim !


La casute s-a facut pustiu, asa ca mergem si noi acasa... sa prindem apusul !

Cerul era violet ( prima oara cind am vazut asa ceva ), insa din pacate in poza nu prea se vede violetul ala surprinzator, ca se vede mai mult inspre rosu ...


     Dupa ce s-a lasat noaptea ... nici cu luna nu mi-a fost rusine !

.............................


No comments:

Post a Comment