start counter

Tuesday, November 9

Soimi la casute

 Am gasit o postare uitata in draft de la sfirsitul lui septembrie, enjoy !

Azi nu aveai loc sa arunci un ac in parcarea de la padure. Era ceva maraton al coreenilor si astia aveau locul de adunare undeva in apropierea parcarii. 

Casutele erau pustii, ca se vinzolisera si urlasera coreenii in parcare de m-au timpit si pe mine, daramite pe animalute ! 

Nu era nimeni la casute, asa ca pina se linistesc lucrurile ...

... ma duc in partea opusa a parcarii sa verific situatia ghindelor.


Anul trecut pe vremea asta era covor de ghinde sub copaci. Nu reuseau veveritele sa ingroape cite cadeau din stejari. Culegeam si eu sacose intregi de ghinda pentru veveritele de sub geam, exact la mijlocullui septembrie.

Acum toti stejarii erau fara ghinda. Nu unul, nu dintr-o singura zona, ci din mai multe, ca m-am dus in padure si am verificat. Pe  jos nu era nici o ghinda, nici macar coji, ca sa zic ca au mincat veveritele ceva ghinda. Nimic !


Si acum inapoi la veveritele noastre !  Asta mica, se ofticase ca ii faceam poze si ma urmarea sarind din copac in copac, ca sa imi arunce coji de nuci in cap !

Erau in padure niste copacei tineri de Black Walnuts care rodisera niste nuci cit ghinda :

Black Walnuts, cojile miros a lamiita. Putin mai incolo in parcare era un Black Walnuts batrin si anul trecut culesesem doua pungi cu nuci de sub el. L-am verificat si pe el : nici o nuca pe jos, insa pe ramuri erau nuci din loc in loc, semn ca productia nu era chiar pe zero, insa scazuse mult fata de anul trecut.

                        OK, hai sa mergem inapoi la casute !


                              Venise un pitigoi ...


... isi luase o jumatate de aluna si se chinuia sa o manince :


                               Si eu ce fac, de unde sa iau aluna ?


                                          De la casute !


Ciocanitoarea minca si veverita intepenise. Si a stat, si a stat nemiscata o gramada de timp. Asculta ceva... supraveghea ciocanitoarea... nu stiu !


Ciocanitoarea si-a luat aluna si a zburat cu ea sa o ascunda in crapaturile din scoarta copacului :


Mititica a muncit din greu si cind a terminat, a venit veverita, a dat cu labuta si a scos aluna si i-a mincat-o ! Ciocanitoarea era in pom si a vazut. Da' nu s-a suprat, ca s-a dus sa-si ia alta aluna si a ascuns-o fix in acelasi loc !


                                  Cred ca am vazut o aluna ...


                                         Uite-o !


                                   Hey, Nathatch !


                             Vino la tata sa-ti dea alune !


Apoi i-am vazut pe astia doi cum adulmecau din vizuina :

 

... au iesit la suprafata foarte ocupati sa aspire seminte ...

-----------------------------------------------------

... insa nu se indeparta prea mult de vizuina. Asa, maximum doi-trei pasi ...

                          Erau maximum de stresati ...

... si verificau incontinuu dupa potentiale pericole, intrau si ieseau din vizuina la foc automat:


                                    Am vazut si pericolul !


Zburau in cercuri deasupra casutelor si supravegheau animalele :


Imediat cum au plecat soimii, Monstruletul a venit cu viteza luminii, ca abia am reusit sa-i fac o poza ...

... si-a luat o aluna si a fugit cu iures mare inapoi in padure.

                           Eu chiar nu ma tem de soimi !

     Ce bine ca nu e nimeni si imi ramin mie toate semintele !

Tu vorbesti serios ? Chiar nu ramine nici o saminta dupa tine ?


                        Pai daca e asa .... mai bine vin si eu !


                    Da, da ! Maninc si paine, nu fac mofturi !



                                       Hello !


                        Aveti ceva bun si pentru mine ?

                                 Uite inca un biscuite !


                            Ma duc la cutiute ...

                                        ... sa caut alune !


                   Stiu eu ca le-ai pus pe aici, pe undeva ...


 Tre'sa ma tin bine cind fac echilibristica ...


 De ce ma urmaresti cu ochiul ala mare ?

Vrei sa-mi faci ceva ? Esti dubioasa, sa stii !

 


 Mai bine plec inapoi in padure, da' ma duc numai pe crengi, ca sa nu ajungi la mine !

 


 Bine mah, fricosule, hai ca plec si eu !


                        Ma duc acasa ca apune soarele ...


                              ... intr-un foarte mare fel ... Bye !


No comments:

Post a Comment