start counter

Monday, January 2

Incredere absoluta ...

     S-a topit zapada, a venit o adiere de caldura care a inverzit aproape toata iarba. Insa azi am ajuns cu intirziere la casute ...

                                              ... si incepuse festinul fara mine !

                      Cineva le adusese un dovleac mare, ramas de pe vremea Haloweenului ...

----------------------


                              Toti erau ocupati sa manince, nimeni nu ma baga in seama ...


                                                               Helooooo !

                                                               V-am adus aluneee !

                                                                    Si ce daca ?

                                    Avem burete cu seminte, nu ne mai intereseaza altceva ! 

Ciocanitoarea psihedelica statea ascunsa dupa o creanga si m-a pindit pina si-a facut curaj sa vina sa ciuguleasca din burete.


                                                                          Filmul :



In vremea asta, Nuthatchul astepta cuminte pe jos, sa termine de mincat ciocanitoarea psihedelica ..

                                               Cind i-a venit rindul, s-a dus direct la burete !


De fapt, erau doi Nuthatchi ! Unul minca din burete iar celalat cauta alune in casuta mica, spaciala pentru pasarelele mici .


                                                        Ma duc sa ii chem in palma !

                                            A venit si un pituigoi care se arata interesat ...

 

-------------------------

                                                   Hai pitigoiule, vino la mama  !

Nu doar ca a venit si s-a rasfatat incercind sa-si ia doua alune deodata, dar mi-a si aratat ca are incredere totala in mine : s-a intors cu spatele la mine inainte sa decoleze din palma ! E prima oara cind pitigoii se intorc si spatele ( blind spot, punctul lor vulnerabil ) catre mine !

Dupa citeva minute a venit iarasi, ca il cunosc . A venit sa se joace cu alunele in palma mea, asa cum fac pasarelele cind se rasfata :


                                Cineva ma pindea ascuns pe sub crengute ....

                                           Monstruletule, te vad, nu te mai ascunde !

                                 Chiar ma vezi ? ! Ce vrei sa-mi faci ? Imi faci ceva ?

Nu-ti fac nimic, ci uite, ti-am adus o nuca ! Vezi ca o rostogolesc spre tine, sa nu te sperii !

Nu s-a speriat. S-a dus sa-si ascunda nuca in padure si apoi s-a intors in acelasi loc, pe aceeasi creanga si se uita fix la mine, sa vada daca mai am ceva sa-i dau. Hai ce faci, mai imi dai ?


Hai ca iti dau, insa trebuie sa vii sa-ti iei aluna. Hai la mama, Monstruletule ( ii faceam semne cu mina ca sa inteleaga ca il chem  ! Hai vino !


                                               Hai ca vin ! Unde-i aluna ?

                                                                  Uite-o !


                                                              Poftim aluna !

 

Imi lua aluna in gura si fugea cu inapoi e creanga lui sa o manince. Monstruletul pe cit e de rau cu animalele, pe atit e de panicos si precaut in relatia cu oamenii.

Dupa ce termina de mincat, isi punea minutele pe piept si se uita gales la mine ... hai, mai imi dai o aluna ?

                          Hai vino, ca ti-am pus aluna aici linga rucsac ! Vino sa ti-o iei !

                                                                   Yummy !

                                                      Si eu vin dupa alune !

  Am gasit, insa e doar una singura ...... aia pe care nu a vazut-o Monstruletul si a ramas in urma lui ...

                               Intre timp, Monstruletul s-a mai relaxat si venea sa caute alune pe linga mine fara sa mai astepte sa il chem. Venea sa-mi ceara ...

                                                                     Ma duc si eu ...


                        ... in iarba unde's multe veverite ...

... daca Blue Jays stau si pindsc veveritele, sigur-sigur acolo sunt alune ! Stiu eu !


                                                   Si eu mi-am gasit aluna !


                                                      Unde mah, unde ?


                                                        Nu e mah, nici o aluna pe jos !


                                 S-a dus biata veverita in pomul cu casute ...

                                  ... si nu a apucat sa manince prea multe alune ...

                            ... ca imediat a venit Monstruletul ( alt Monstrulet ) in inspectie ...

                      S-a razgindit si s-a dus intii sa vada care-i treaba cu buretele cu seminte ...

                                                ... unde a facut ceva echilibristica ...

... de care s-a saturat repede.

Si apoi .. stop cadru ! Freeze ! Monstruletul sta si cugeta ce sa faca, incotro sa o apuce ...


                                                                        Eh ? !

                                          S-a dus in casute, normal ca in casute !


Pleaca mai, din pomul cu casute ! sunt casutele mele, numai ale mele !

A plecat biata veverita, ce era sa faca ? Toate veveritele din padure se tem de Monstruleti ...


S-a dus si a mincat graunte de pe jos ...

-----------

In urma Monstruletului, s-a dus ciocanitoarea sa manince din burete, ca acum aveau voie : Monstruletul nu mai era interesat de el ...

Monstruletul s-a dus si a inspectat toate casutele, din care si-a ales doar alunele ...

--------------------


                                                                Gata, pleci ?

                                                                I'm gone !

                                                  Ce mah ? Chiar te duci ?

                                                  Hmm, chiar a plecat !


                               Bine ca s-a dus nebunu', ca sa putem minca si noi linistiti ! ...


                                     Da, da ... acum e liniste si pace la casute !

                                      Bine atunci, eu mai chem o data pufoseniile in palma !


                                                     Nu mai, nu pe tine te-am chemat !


                                    Du-te si maninca-ti grauntele linga ceilalti ratoi !


Mincati frumos si nu va certati cu veveritele, ca eu am plecat ...

                                                 Bye !


2 comments:

  1. La multi ani! Si maimuteilor! ❤
    Pitigoii chiar ca se rasfata! Sunt superbe imaginile cand vin in palma!
    Monstruletul cu aluna e un dragalas! Sigur, si ceilalti Monstruleti sunt la fel de dragalasi (cu toata "rautatea" lor) 😊 M-a pufnit râsul cand l-am descoperit pe Monstrulet ascuns, privind la tine! :))
    Ce forma interesanta are trunchiul dupa care se ascunde psihedelica!
    Imi place tare mult cum se aud trilurile pasarilor si curgerea apei.
    Multumesc pentru minutele de incantare!

    ReplyDelete
  2. La Multi Ani si voua, cu catel si porumbei included ! Multumesc de aprecieri, enjoy !

    ReplyDelete