start counter

Sunday, January 22

Nu mai pot cu porumbeii ! -2

 ZIUA 1 :

Afara e frig, ninge-ploua, bate vintul si porumbeii sunt uzi. Maroniu' a venit la geam, ca ii vine aer cald din casa, plus ca pe pervaz nu il vijiie vintu' ...

             Si a stat el in geam, facut bila si cu privirea aia pe care o are cind pune ceva la cale ...

Eu gateam in bucatarie, si numa' ce il vad ca sare pe scaunul meu !

                               Aia doi albastri din geam il supravegheau cu maximum interes...

Iarna trecuta venea si se cuibarea pe scaunul meu la caldura si dormea toata ziua, insa de data asta a schimbat foaia ...

A sarit jos si a inceput sa se invirta prin casa ; cauta graunte ! Si zic bine mai, hai ca iti dau niste paine, ca iti e foame si tie ! N-avea nici o treaba, nici o teama... minca multumit.

                                                              No shit ! Si io vin !

                                                                 Zis si facut !

                                                          Acum aveam doi porumbei !

Porumbelu' Albastru imediat a aparut in geam si se uita atent sa vada ce se intimpla, ca nu mai venisera niciodata porumbeii in casa.Se uitau numai cu un ochi, asa, pe furis, cum fac ei cind sunt suspiciosi ...

                        Au prins curaj, ca mureau de curiozitate, dar au observat ca ma uitam la ei ...

                       Nope. Nu noi ! N-am vazut nimic, n-am facut nimic ! Noi nu ....


Pina la urma, tartorele Albastru si-a luat inima in dinti, ca ii vedea pe aia doi cum se indopau cu paine

                                                                      Si eu vin !

                                               Cum ma dau jos ? Pe unde e drumul ?

                                                Acum aveam 3 porumbei in casa...

                             Le-am pus o caserola cu bucatele de paine sa ajunga pentru toti ...

Care "toti", ca Albastrul si-a adus aminte ca el e tartorele, stapinul teritoriului ? ! ...

Si a inceput sa se bata cu ceilalti porumbei ! La mine in casa, de parca eu nici nu eram acolo ! 

                                       Ia hai, poftiti cu totii afara daca nu sunteti cuminti ! 

                    Pe noi ne lasi pe pervaz ? Suntem cuminti si nu sarin in casa ...

                                                Ne e foame ...hai, ne lasi ?

                            Uite, cu noi vine si Marmorel ! Stim sigur pe el sigur il lasi in casa !

                                                 Dap, porumbei manipulatori ...

                                       Hai luati si mincati frumos din cutiuta !

                       I-a tinut cumintenia vreo 2 minute, ca apoi a inceput scandalul ...

                                              Da-te mai la o parte, ca e cutiuta mea !

                                                              Si s-au batut ca chiorii !

                             Geamanu' a cistigat. Marmorel s-a ascuns dupa perdea, la adapost.

 ZIUA a 2 a :

                                  Recunosc privirea asta de porumbel care pune ceva la cale ...

                               Cine ? Eu ? Noooo ! Io sunt cuminte, ca catelu' lui Domn' parinte...

Si cum stateam eu pe scaun cu spatele catre geam, deodata aud zvirrr pe linga urechea mea si vad un porumbel care zboara si aterizeaza chiar linga piciorul meu. Dupa el ... inca unul ! N-aveau nici o treaba, se plimbau pe linga mine ca pe drumu' tarii !

Cutiuta in care pusesem citeva graunte, au rasturnat-o ci ciuguleau nestingheriti de pe jos.

                                                              Si eu vin !


                                                         Acuma sar jos !


                                                          Vin si eu dupa tine !

---------------------------

                                  Acum aveam 4 porumbei in casa, care cautau de mincare ...

I-am zburatacit inapoi afara, ca s-au rahatit in casa. Pina m-am dus eu sa iau ustensilele de curatat si dezinfectat, astia iarasi au intrat in casa ! Deci nu pot sa cred ! Pina ieri-alaltaieri nici nu indrazneau sa intre pe pervaz si uite ca dintr-o data, au decis ei ca ... de ce nu ?

     Aloo, porumbeii ! Mergeti inapoi pe pervaz, ca acolo e locul vostru ! E suficient ca mizgaliti toate geamurile, nu vreau si in casa !

S-au executat, da' mergeau ca in reluare ; faceau un pas si intorceau capul inspre mine sa se asigure ca nu am renuntat. Ii mai usuiam o data, mai faceau un pas si tot asa. Pina la urma, cu chiu cu vai, ciine-ciineste s-au urcat pe pervaz unde ... unde stiau ei ca pun paharul cu graunte ca sa il am la indemina cind le pun mincare in cutiuta de afara.

                            Ce faci mah, esti smecher ? Maninci singur toate grauntele ?

------------------

--------

In timp ce porumbeii maro ii numarau dumicatii aluia care infuleca din pahar, tupeistul asta mi-a sarit in casa. Fix in fata mea, la picioarele mele ! N-avea nici o treaba, nici o teama.

A cortobait prin casa pina a descoperit niste graunte care nu apucasera sa se imprastie cind au rasturnat astia cutia cu graunte. E cu autoserviore :

--------------

Hai, afara toti ca v-ati rahatit in casa si nu sunteti cuminti ! Avea porumbelul din casa o tinta... arta si precizie ! La finalul filmului l-am prins cind si-a luat zborul direct din casa si a iesit afara pe geam fara sa se rataceasca.

                                       Nu, nu ! Nici sa nu va ginditi sa sariti in casa ! Out !


2 comments:

  1. Maaari figuri, porumbeii, dar tu esti capul figurilor! 😊 I-ai lasat in casa; cum sa se mai dea dusi de la caldurica si de la papica din belsug? 😄 Chiar nu "inteleg" de ce s-or bate ca chiorii si cand e mancare suficienta?!
    Toate imaginile sunt amuzante - si induiosatoare. Dragii de ei! Vazandu-i pe aceia uzi ma gandesc ca tare bine le-a prins un pic de caldura.
    Saptamana frumoasa iti doresc! ❤

    ReplyDelete
  2. I-am lasat in casa, ca nu ma indur sa nu ii las, cind vad ca vin uzi si afara e vint si toarna cu galeata sau sunt- 12 C. Nu ma lasa sufletu' sa-i vad cum tremure toata ziua la mine pe pervaz cind eu stau la caldurica. Daca nu s-ar rahati mutt si des la mine in casa, i-as lasa sa stea zi si noapte cu noi. Sau macar sa invete sa se rahateasca la cutia cu nisip ca pisicile. De batut cred ca se bat pe teritoriu si intaietate ( inteleg ca au un soi de ierarhie in gasca lor ).

    ReplyDelete