start counter

Thursday, April 28

Veverita face cercuri

 A doua zi dupa ninsoarea aia de Pastele catolic era frig si vint la padure, dar aveam o gramada de coji de mere pentru marmote si oase pentru ratoni, asa ca m-am dus sa le duc.

Intre timp, cineva a fost foarte ocupat sa sape gropite pe marginea parcarii.

         Intii mergem la padurea unde au marmotele vizuina.

Trei turturele stateau fix in cararea unde aveam eu treaba si a trebuit sa le deranjez. Sorrry !

Asta e intrarea in vizuina, ascunsa sub crengile de linga buturuga.

Le-am strigat, le-am chemat, dar nu au vrut sa apara. Sau poate nu erau acasa. Le-am lasat mincarea, le-am decojit bananele, amlasat siniste painesi biscuiti ca mai vin veveritele si le fura si am plecat. Cind se intorc marmotele acasa, o sa se bucure si vor stii dupa miros cale-a adus mama de mincare.

Pentru ratoni am lasat o portie de oase. Ratonul ala care dormea in pom anul trecut si stia locul unde ii las mincare, ala nu mai vine in timpul zilei la casute, ca s-a speriat si el de gloata care haituieste animalele. Dar vine noaptea dupa miros si daca are norocul sa soseasca primul...

     In drum spre casute, vad ratele pe cealalta parte a riului...

                                ... isi faceau toaleta !

In drum spre vizuina marmotelor am lasat niste alune sus pe buturuga si alte chiar linga ea. Cardinalul s-a dus si le-amincat pe alea de jos, chiar de linga ea.


                                   Veveritele au vazut ...

                               Si au vrut si ele ! 

Atita doar ca, pasarile mincasera deja toate alunele de linga buturuga (mai ramasesera doar niste biscuiti neinteresanti), iar veveritele nu vad prea bine ! 

Se invirtea in jurul buturugii ca ii miroseau alunele din virful ei, dar nu le putea vedea ! 


                                     Sa fie pe aici?

                                              Sunt confuza !

              Pe aici ! Stiu eu ca pe aici trebuie sa fie ascunse !

                               Nu sunt ! M-am inselat !

Si se invirtea biata veverita ! Facea cercuri-cercuri in jurul buturugii si alunele nu erau nicaieri !

                             Uf ! Am alergat pina am obosit!

                Dar uite cine s-a prins unde-s ascunse alunele !

                                          Pitigoiul !

Cum ziceam, animalele se spioneaza intre ele. Imediat ce l-au vazut pe pitigoi, a venit si prima veverita, insa nu, are voie sa se apropie ! Veverita care facea cercuri nu o lasa nicicum se apropie de buturuga ! Acum erau doua veverite care fac cercuri in jurul buturugii !

Da' pina la urma a reusit ! A furat un biscuite si a fugit cu el ...

                ... in primul copac ce i-a iesit in cale!

Deja s-a dus vestea in padure ca la buturuga sunt alune si biscuiti ! Vine alta veverita !


                                   Chiar sunt alune ?

                                Pai stati asa, ca vin si eu!

                              Yummy-Yummy !

                                Primesc si eu niste alune ? 

          Asa, mai cu fereala, prin iarba, sa nu se prinda veveritele ?


                            Bine, hai luati si voi niste alune !

                                            I'm gone !


1 comment: