start counter

Thursday, May 12

Marmota in vizuina

                                Azi mergem la padure ...

... ca sa culeg plante pentru doftoriceli, ca au anuntat ca o sa dea cu insecticid si sa apuc sa culeg inainte ca ei sa stropeasca cu otrava.

Cind dau sa intru in padure, vad o marmota mare la intrarea in parc!

S-ar putea sa faca parte din clanul nostru de marmote, insa asta nu inseamna ca ma si cunoaste.

Am strigat-o ! Nimic ! Cind a vazut ca ma duc inspre ea, a rupt-o la fuga inspre vizuina si de acolo ma pindea ce fac.

Marmo, hai la mama !

                                             No way !

                                      I'm gone !

Marmo' ! Stiu ca nu ai plecat in tuneluri, ca mori de curiozitte sa vezi ce vreau de la tine ! Ia cu mama un biscuite ! Marmooo ' !

                                           What ? !

                                  Ti-am adus paine ! ...

                                  Nu ma incumet !

                    Marmoooo' ! Ti-am adus si biscuite !

A stat asunsa in vizuina, asa ca amplecat jos la riu ca sa o las sa manince linistita ...

In apropierede vizuina am gasit un copac cazut si care incepuse sa putrezeasca ...

... era tot muscat si facut aschii, ca marmota isi tocea dintii de el. Trebuie sa roada incontinuu, ca le cresc dintii ca la sobolani.

   M-am dus inapoi inspre vizuina sa vad daca a mincat marmota. 

Nu era prea interesata de mincarea mea, probabil ca nu stia ce-i aia. Dar a iesit din vizuina si s-a dus leganat inspre padure.

 

                             Gata ? ! Asta a fost tot?

                   Nu, Veve, ca mai am de cules plantute !


Rimaru' ma studia cu atentie ce am de gind sa fac in teritoriul lui ...

                          Si ma apuc eu de cules plantute ...

                                                                       ....

           ... pina cind vad chiar linga mine un loc cu multi spini ...

                                  Ma uit cu atentie ...

Cineva isi facuse cuib ! Poate de asta era asa agitat Rimaru' cind m-a vazut ...

Bine, las' ca ma duc mai departe ca sa nu mai stea stresat Rimaru' !

               Si aud un zgomot de ciocanitoare harnica ...

                     Mititica sapa din greu sa-si faca scorbura !


                                                         Am si film!

                                                  Bye!


2 comments:

  1. O scumpica Marmo din vizuina!
    Veverita neagra parea ca are incordati "muschii" labutelor din fatza! :))
    O fi suficient de bine pazait acel cuibusor? mai ales de rapitoare...

    De multe clipe frumoase ai parte acolo! E prima data cand vad o ciocanitoare cum "lucreaza" la scorbura.

    ReplyDelete
  2. Cuibusorul e foarte bine pazit, doar ca nu se vede prea bine in poza. E practic invelit cu crengute subtiri pline de spini de parca ar fi facut din sirma ghimpata Eu am trecut pe linga el si l-am agatat cu toate hainele si m-am zgiriat pe maini ...

    ReplyDelete