start counter

Saturday, May 14

Piciorus !

                                    Mi-ai adus alune ? !


                                   Stai ca vin repede !

                                       Yummy !

        Deja pleci ? ! Si mie cine imi mai da alune ? Hey, nu pleca !


                                    Chiar pleci ?

Ma duc doar in partea cealalta a padurii la vizuina marmotelor, sa vad daca a venit cineva sa manince ce le-am lasat ...

 Ratonu' era deja la gramada cu mincare. Daca a vazut ca sunt eu si nu s-a sinchisit ...

                   ... si-a vazut mai departe de treaba !

Si am inceput sa aud un fisait de frunze prin padure...Mai stateaputin, apoi iarasi fis-fis ! Ma uit si o vad pe Marmo' ca aduna frunze uscate sa-si duca in tuneluri. Marmo'  isi primenea asternuturile !

            Marmooo' ! Hai la mama ca ti-am adus banane !

                                    Si a venit !

Cind a vazut mormanul de mincare, si-a lasat jos frunzele si a inceput sa guste din toate cite putin.

Am avut grija sa tin ratonul in dreapta mea, iar Marmo' mai in fata, ca sa nu se intilneasca si sa se certe pe mincare. 

Si am vazut cum o flama rosie a venit adinc din padure alergind dupa o veverita neagra. Doua veverite in goana nebuna care s-au invirtit in cercuri largi in jurul nostru ! Alergau atit de repede ca nu puteam sa-i vad !

Monstruletu' tiraia si alerga nebuneste sa muste o veverita mare si negra ce alerga terifiata sa-si scape pielea. Monstruletul e jumatate cit o veverita neagra si niciodata nu am inteles ce le face de sunt toate absolut terifiate de el.

Era asa de palpitanta goana nebuna in cercuri, ca Marmo'si-a lasat mincarea si se uita dupa astia doi ! Literalmente marmota era gura casca la ei !

Nu, Marmota nu scotea nici un sunet,ci era gura casca de uimire ! Fara indoiala ca Monstruletu' a incalcat ceva legi nescise ale padurii, ca prea era socata Marmo' !

          Au fugit veveritele, Marmo' s-a intors la mincarea ei ...

Si-a mincat biscuitii si a plecat inspre vizuina fara frunze, ca a uitat de ele !

                Ratonu' era linga mine, se uita dupa marmota ...

.................

              I-am lasat si lui niste mincare si am dat sa plec....

                                     Gata, pleci?

                Ma duc la casute sa vad cine mai e pe acolo ...

                               Cardinalul astepta cuminte...

                        .. sa-i vina rindul ca cutiuta .

                          Blue Jay-ul pindea alunele ...

                    ... si pina la urma s-a dus la cutiuta.

                                    Safety check!

Pe jos erau o multime de Grackles : unu' facea safety check , iar celalat, (barbatusul) facea dansul imperecherii ! Se umfla in pene, isi desfacea aripile si scotea niste sunete ca picaturile de apa care cad.

                                          Dans !

                                     Serios ? Iarasi dans ?


                                     Normal ! Le't dance !

 Si apoi l-am vazut pe Piciorus! Piciorus e un Grackle femeie si cred ca s-a nascut cu un singur piciorus. Nu are urme de rani, nu are cicatrici, nu are vreun picior ascuns sub pene, nimic ! Are doar un singur piciorus si nu pare sa il deranjeze.

Ba mai mult, Piciorus are si un partener de viata care il insoteste peste tot si il protejeaza ! Barbatusul tocmai executase dansul imperecherii, de aia sta in pozitia asta.

Unde merge Piciorus, merge si barbatusul lui, parca's legati laolalta ! Am vazut ca Piciorus zboara fara probleme, iar cind e pe pamint topaie intr-un picior dar reuseste sa se hraneasca.


                                          Am si film !

                               Barbatusul mai sta ce mai sta ...

   ... si iarasi executa dansul imperecherii pe linga Piciorus !

Cum ziceam, barbatusul il si proteja pe Piciorus ! Intre doua dansuri, mai facea si un safety check ...

                    ... ca mai trece soimul sa vineze la casute ...

                                           I'm gone !


1 comment:

  1. Superb si acest episod din seriall meu preferat!
    Draga de Piciorus! ❤️

    ReplyDelete