start counter

Thursday, July 21

Capacul cel rau !

                                          Chiar crezi ca arat ca un soarece ?

                            Ai mancat ceva bun ... fara mine  ?  Stiu ca ai mancat....te miros !

                                                  Si, si ? Eu nu primesc chiar nimic bun ?

Daca imi dau inghetata, promit ca te las sa ma mangai pe urechi ! si stii doar ca nu suport sa-mi atinga nimeni urechile ....

                        Va arat si labuta : e aproape vindecata ! De la inghetata mi se trage ...

                            Niste apa ai, ca mor de sete ? Abia astept sa-mi racoresc labutele !

             Si sa stii ca te iubesc ! Chiar te iubesc ...si te ling pe maini : de acum esti prietena mea !

            Ati vazut ce cald e afara ? 34 C , dar din cauza umezelii, se simt ca 43 C ! Mooor !

      Sunt molesit ... dar o sa-mi fac toaleta, inainte sa merg la somn : mai intai imi scutur puricii 

                                                      apoi imi curat bine labutele ...

                                            si apoi trag un pui de somn pe pervaz ...

                      Mai bine ma intorc pe cealalta parte ! Ce bine ca e racoare in casa !

                  Cred ca am fraierit-o ... ca m-a crezut pe cuvant si a plecat in treaba ei, la computer ...

 Acum e momentul sa-mi pun planul in aplicare : sar in casa si imi fac cuib ! Vreau sa ma mut aici !

Nu se poate.... nu-i adevarat ! Abia am scapat de caserola, ca acuma vine capacul si ma urmareste ! Ma tem de capac !

  Uite ce am patit : capacul sta de paza si nu ma lasa sa trec ! Nu pot sa sar in casa din cauza lui !

                             Sunt trist ....ma resemnez ...  Declar capacul .... castigator !

No comments:

Post a Comment