start counter

Wednesday, July 27

Sunt contorsionist !

                                             Mai intai imi vreau portia de inghetata !

                                     Vino si tine de caserola, ca nu ma descurc de unul singur !

                                    O sa te ling pe maini , ca sa stii cat de tare te iubesc ...


                   Iar trebuie sa ma joc cu crocodiulul asta stupid ?   Bineeeee, hai ca va fac pe plac !


                              Eeeeeei , las' ca stiu eu cum sa scap de corvoada cu crocodilu' !

                    L-a luat usurel in brate si ... l-a aruncat pe geam ! Si pufnea nervos pe nas !

                         Acuma, ca am scapat de crocodil, putem sa ne jucam altceva ?

Ah, am inteles ! Vreti sa vedeti labuta ! Sa stiti ca e aproape vindecata, insa trebuie sa am grija cand calc ... inca ma doare ...

                                            Asa ca am grija sa o feresc .... sunt atent !

                                            Vrei sa vezi cat de mic pot sa ma fac ?

                                                      Nu o sa-ti vina sa crezi ....

                                                          Gata, m-am facut pachetel !

                                V-a placut ? Nu-i asa ca merit si eu o rasplata ? Niste bobite ?

                         Ei las' ca imi iau si singur, daca nimeni nu se inghesuie sa ma serveasca !

No comments:

Post a Comment