start counter

Sunday, July 10

Suntem rai !

                      Uite ce mari am crescut ! Noi doi suntem o echipa ; suntem nedespartiti.


                                      Am plecat sa exploram orasul ... vrem sa vedem tot !

                                 Oare ma pot catara pana sus ? Ce luceste acolo ?


       Hai, cand ai de gand sa ne dai bobite ? Sunt rau si marai ... nu cumva sa vii mai aproape !

Cred ca o sa plec de unul singur in cautarea bobitelor ! Marai si musc pe toti cei care o sa-mi stea in cale !

M-am dus langa el, si Sefu' m-a marait si mai rau.... ba chiar s-a aruncat sa ma muste ! Adica... sa fie clar pentru totdeauna cine e sef aici !
   Dintre toti ratonii care i-am avut, astia sunt cei mai rai . Probabil pentru ca n-au mama langa ei, ca sa se simta protejati ? Sunt extrem de rai ! ! Si eu care le plangeam de mila, ca vaaai, bietii orfani !
Bietii orfani haladuiesc nopti in sir prin oras, sa-si caute mancare, sa exploreze teritoriul .... La mine ajung o data la 2-3 zile, rupti de foame : manaca, ma maraie si vor sa muste !

    Singurul calm din toata povestea asta, e cel de al treilea raton, pe care Sefu' nu il ia in expeditii : asta mic ramane singur, si vine seara de se aseaza sub geam, sia steapta sa-i pice mancarea de sus ... Nu s-a prins ca trebuie sa urce la geam, sa ma anunte ca a venit , asa ca trebuie sa verific tot mereu afara ....
Ma gandesc ca nu o sa-l tina prea mult nici pe el ... in curand o sa-i vina si lui cheful de a explora ....

Da, sunt foarte rau si salbatic ... asa mic si nevinovat cum iti par .... Aparentele inseala ...

2 comments:

  1. Nu am crezut ca ma voi indragosti de animalutele tale! Exceptional/e ... dialogul/monolog ...!

    ReplyDelete
  2. N-ai cum sa nu iubesti animalele, in momentul in care le acorzi atentie si intercattionezi cu ele la modul profund.
    Pentru majoritatea, ele sunt ... parte din decor, pentru ca nu le-au acordat niciodata atentie.

    ReplyDelete