start counter

Friday, July 22

Sunt pedepsit !

                                     Bobitele sunt aproape gata ! Stii asta ?

                                                     Cica trebuie sa mananc tot ....

                     Da' mie imi place sa ma joc cu mancarea ... dupa ce ma satur, evident !

                                           De ce imi iei bobitele ? Eu cu ce sa ma mai joc ?

                                                  Zici sa ma joc cu sfoara ?  Hmm !

                                            Sfoara nu e deloc amuzanta ! Ma plictiseste !

                                      Iarasi trebuie sa ma joc cu crocodilul asta stupid ?

                                        Decat asa ... mai bine ma dau huta pe geam !



                                       Mai bine sar in casa ...vreau sa-mi fac cuib acolo !

                                      M-a certat ! Zice ca n-am voie sa sar in casa ! Sunt suparat ...
                                      Da' de ce sa n-am voie, ca e teritoriul meu ?

                                                     Mai bine ma joc cu linoleumul ...


Acum a fost momentul in care Capacul cel Rau a intrat in actiune si l-a dat afara pe ratonel ! Pedeapsa pentru ca nu-i cuminte ! Si ratonelul a iesit afara de-a-ndoaselea si pufnind nervos pe nas : Capacul cel Rau a mai castigat o runda ...

No comments:

Post a Comment