start counter

Wednesday, August 14

Casuta cea noua

Din nou la casute, locul de intilnire cu maimuteii din padure !



Mai intai au venit veveritele, tiptil si cu frica in spate ...



... pentru ca un vultur majestuos se tot rotea prin zona ...



Sa ma duc, sa nu ma duc ? Daca vine iarasi vulturul ?



Ea e o veverita mai noua si implicit ceva mai tematoare, pina incepem sa ne imprietenim. Am intitulat-o Mot Alb:



S-a teleportat si Liniuta si cumva, printr-o minune, am reusit sa-i fac o poza, ca se misca de parca a mincat baterii. E prima oara cind vad un chipmunck stind in doua labute ca veveritele.



Era foarte ocupat sa adulmece ceva :



Asadar, am instalat casuta reparata, pentru pasarele (facuta ferfenita de ratoni), am ancorat-o bine si am asteptat sa vedem cine isi face primul curaj . Au venit, au dat tircoale si se uitau toti ca curca in lemne la casuta.



Se uitau cu atentie, trageau concluzia ca e suspect, poate o fi vreo capcana... Mai sigur sa mearga la celelalte casute pe care le cunosteau deja !


Blue Jay-ul din dreapta studia atent casuta  noua, dupa care tot la cea veche s-a dus !



---

Si apoi la urmatoarea casuta, ca poate acolo e mincarea mai buna !



Alt Blue Jay, aceeasi nedumerire cu casuta noua :



Mai bine ne inghesuim amindoi la aceeasi casuta ! Safety first !



furam o bucata de paine si o mincam pe crengi, in siguranta, unde nu ne vede nimeni  !



Eu pariasem pe veverite ca nu se pot abtine sa nu cerceteze primele casuta, dar nu ....



Asta e un pui de Blue Jay, care statea si cugeta pe o crenguta. Pe partea de sus a aripilor mai are inca puf gri de pui caruia nu i-au dat inca toate penele albastre.



Vedere de dedesubt :



News : mama raton, aia cu 4 pui care locuia in copacii de linga casute, si-a intarcat o parte din pui. Adica si-a luat 3 pui si a disparut cu ei in padure, iar pe astia doi i-a abandonat la casute.



Mititeii se descurca, dau tircoale prin zona.



Mai complicat e pina se prind in ce pozitie se poate minca mai usor ...




Poate totusi e mai bine asa ...




Primul curajos la casuta !



Yeeees, e plina cu paineee !



Si acum ca am terminat cu casuta noua, sa ne mutam la urmatoarea !



Da' trebuie sa ne invirtim cu grija, ca avem putin spatiu la dispozitie ...



Insa ratonii sunt experti in echilibristica ...



Dap, toata painea e doar pentru mine !



Sunt Regele Casutelor !



Insa, pina si regii trebuie sa manince ...



Si apoi ma mut la urmatoarea casuta ...



... unde scotocesc dupa paine. Nu ma supar nici daca gasesc grauntele pasarelelor !



--

Stai sa ma gindesc ! Oare m-am saturat ? Oare mai pot minca ?



Am mincat pe saturate, clar m-am saturat ! Acum ma duc sa dorm ca un rege !



No comments:

Post a Comment