start counter

Wednesday, July 21

La padure ...

                                               Mincam ?


                                   Normal ! Ducem si la pui !

                                                    Noi ...

 


                                        ... astia mici ...


  ..suntem mai precauti, asa ... Facem safety check la fiecare secunda ...


Cind esti atit de mic, nu poti decit sa astepti cuminte sa-ti vina rindul la mincare ...


                                Hai Veve, mai ai mult ?


Lui Veve nici ca-i pasa ... Mai bine ma uit dupa ceva alune de pe jos, poate am mai mult noroc !


                                         Lucky me !


             Pai nu e mai comod sa stai intins pe burtica ...

                  ... si sa maninci lenes alune cu de toate  ?


                      Hmm, mare dreptate ai, mititelule !

                                 Vezi ? Ti-am zis eu !

                           Hmm, ia sa incerc si eu !

Va certati degeaba pentru alune . Las' ca va invat eu cum sa faceti rost de ele, oricind vor muschii vostri ! Ia uitati-va la mine : mergeti tiptil pe linga baiatu' cu pungile ...


    ... si va luati un aer de maimutel oropsit si neajutorat. Va spun ca nimeni nu rezista la trucul asta !


       ... si cind vedetii ca baiatul cu pungile s-a topit de dragul vostru, dintr-o data il iei la rost : hai mai repede cu aluna aia, ce te misti asa incet ?

                   Invatati de la Marmo', ca face acelasi truc ...
    


                  ...
si functioneaza de fiecare data fara gres ! 


 Functioneaza la toti oamenii care nu-s psihopati ( stiti voi care sunt, aia care ne fac bulling,  urla si fac ca maimuta ), trebuie doar sa te prinzi cum sa-i dresezi si iti dau orice vrei tu !

 


                        Ia uitati, mai vin din padure ...


                                         ... o rata ! 


                 ... doua rate ! Sa venim, sa nu venim ...


                                      Hai ca venim !


                                      Mi se pare mie ...


                                      ... sau chiar aud ...


                                   ... ca vine cineva ?


                         E o tanti care ne-a adus de mincare !

                                 Asteptam sa plece ..

                                  Si, si ? A plecat ?


 Acuma se duce la masina ! Eu dau semnalul cind suntem safe ...


                        ... si ma duc primul la cutiute !


                             Sa inceapa petrecerea !


                                        Si eu, si eu !


Cele mai gustose alune sunt cele mincate cu capul in jos !

                                     Yummy-Yummy !


                                         Mai sunt alune pe undeva ?

                                         Am vazut eu una...


                                       ... aici in iarba !


                  Ciocanitoarea cauta  seminte pe jos ...


                   ... ca sa isi hraneasca puiul  cioc in cioc :



                                  Puiul o urmarea peste tot ...


.. din  pacate, ciocanitorile sunt mai timide si isi hranea puiul doar in spatele casutei, asa ca vizibilitatea nu e prea buna !

                              Eu nu-s timid, va asigur !


                                                          Sigur ?


                 Daaaaa ! Adoram sa ne jucam de-a gemenii ...


                         ... ca sa inducem lumea in eroare !


        Hai, mai serios ? ! Crezi ca va ia cineva in seama ? 


 Eu cred ca vad dublu si nu mai inteleg nimic... mai bine plec !


No comments:

Post a Comment