start counter

Sunday, July 4

Muscatel

 Azi la casute o tanti adusese mincare din belsug pentru toti maimuteii ...


               Astia mici pindeau si asteptau sa plece femeia ..

                                  .. Cardinalul astepta si el ...

                           Hai, ce faci, mai pleci odata ?

                                             A plecat ?


                        Da ! Acum se urca in masina, o vad eu !


                    Hai sa mergem sa vedem ce ne-a adus !


He-he, eu am fost mai rapid decit voi ! Deja mi-am umplut obrajii cu seminte, cit ati stat voi sa va socotiti !

Mititelu' n-avea nici o treaba, misuna printre picioarele noastre si aspira seminte. 


 Din cind in cind se aseza comod in coada si se uita tinta la noi in timp ce minca seminte. Ne socoteste ca fiind de-ai casei .


L-am botezat Muscatel, ca are blana de pe fund plina de gauri, urme de muscaturi.


Mititelu' e veteran de razboi, mare viteaz si curajos in lumea soriceilor. Aici minca intre trei veverite. Veveritele ii mai musca si ii mai pun pe fuga, da' Muscatel n-avea nici o teama.


Si au plecat veveritele in cautare de mincare. Erau suficiente seminte pentru toata lumea, da' semintele altora sunt intotdeauna mai gustoase. Oare cum se desface capacul ?

                                   Uite ca am reusit !



                        Alta veverita minca linistita in casuta ...


                         Ce, cum, maninca fara mine ?


                               Pai si io vreau la casuta ! La aia !


                              Ia sa ma duc sa o dau afara !



Alte doua chitaiau si miraiau ca nu puteau nicicum sta una linga alta, fiecare la casuta ei ...


Pina la urma veverita neagra s-a resemnat sa manince din casuta celalata  ...


                          Alunele sunt bune si  aici ...


                     Unde, unde ziceai ca sunt alune ?


                      Simt un miros de alune undeva pe aici ...

   Uite-o ! Ma duc sa o iau inainte sa vina Blue Jay-ul sa o fure !


                            Blue Jay-ul statea la pinda ...


                                   ... si cauta alune ...


Alt Blue Jay pindea veveritele si astepta rabdator ca ele sa termine de mincat, sa-i vina rindul si lui.


        Apoi a venit ciocanitoarea cu gind sa fure si ea alune ...


                                  ... s-a dus cu ea in pom ...


... si a indesat-o cu ciocul intr-o crapatura, ca sa o puna bine pentru la iarna.

                 Dupa ce si-a terminat treaba, a plecat !



            Cardinalii sunt ei mai timizi, insa pindesc si ei alunele ...

                                    Cu mine vorbesti ?


                            Trebuie sa ma grabesc ...

.... ca vine Blye Jayul si fura toate alunele, ca asta e foarte tupeist si agresiv !


Mai bine ma duc si maninca seminte cu turturelele, ca astea-s cuminti !

         Hai frate, vin si eu sa mincam seminte, ca's bune si astea !


Oh, cineva e curios in parcare si face poze ! Macar are bunul simt sa nu deranjeze animalele !

     Ia uite unde m-am cocotat sa maninc aluna ! Da' stiti de ce ?


Uite, d'asta ! A venit Monstruletul cu chef de scandal si m-a alungat ...


                               Casuta e numai a lui ...


Si stiti cit de bossy poate fi Monstruletul ... Cind e el la casuta, nimeni nu indrazneste sa se apropie ...

Dupa ce a terminat de mincat alune, Monstruletul s-a dus sa inspecteze si celelalte casute. Spre surprinderea mea, a strimbat din nas si a plecat fara sa se certe cu veverita din casuta ! Probabil se molesise de la atita mincare si ii pierise cheful de scandal, ca oricum si-a facut numarul pe ziua de azi.


Cei mai cumintei erau turturelele, care ciuguleau seminte la picioarele noastre. Ele nu se cearta niciodata cu nimeni.

                             Ce zici, trec si eu pe linga tine ?


Hai treci, ca au mincat si veveritele linga noi si nu au patit nimic !


Ia uite cine a venit din padure ! Marmo', hai la mama ca ti-am adus varza !

                                      Ce buna e !


                   Ia si de la tata un muscatel de varza !


                                       Hai ca iau !

                                                             -------------------------

                           Now what ? Ce mai imi dai ?


               Bine, hai ca maninc porumb, ca e bun si dulce !

De ce va uitati asa la mine ? Vreau si eu intimitate macar pina maninc !


Bine, lasa ca ma intorc cu spatele, ca am incredere in voi ! Stau cu spatele si maninc linistit ! Poate aveti treaba, poate mergeti si voi la casa voastra ! Numa' zic ...


2 comments:

  1. Adorabilă poveste! ♥ Toate vietățile alea sunt tare drăguțe, dar azi mi-a plăcut cel mai mult de Mușcățel. ☺

    Să ai zile senine, Veve!

    ReplyDelete
  2. Multumesc, Zinaida, la fel si tie ! Muscatel ... da, e viteaz, mititelu' !

    ReplyDelete