start counter

Sunday, August 8

Avem alune !

 Azi mergem la padure, vizita scurta ca suntem pe fuga. Doar cit sa pun cojile de la niste pepeni pentru cine i-o fi foame, ca nu ma indur sa le arunc la gunoi, cind stiu ca vreun animalut se bucura de ele.


                          La casute, o gramada de pasarele ...


                                  Hey, ce ne-ai adus ?


                                          Alune !


                                            Ia si tu una !


                          Si eu ? Eu nu primesc nimic ?


    Hai mai, nu te mai alinta atita, ca am o aluna si pentru tine !


                          Ma duc sa o ascund in padure !


                       Si cu mine cum ramane ?


                             Mai primesc una ?

Casutele ? !!!  Casutele sunt goale, nu aduci alune si aici ?


                 Oh, my God, m-ati exasperat pina si pe mine !

             Hai ca astept cu interes sa apara alunele la casute ...


                     Norocul meu, eu deja am gasit-o !


                               Ma cam chinui sa o sparg ...


                                 Cred ca merge daca ...


                           ... daca o izbesc de pamint !


       V-am zis eu ca merge ! Mai trebuie izbita inca o data ...


                      ... pina ii sare toata coaja de pe ea !


                                       Serios ? Ai reusit ?


                                       Hey, guys ...


                                       ... just relax !

De aici de sus vad tot si va spun ca sunt alune suficiente pentru toata lumea !

                        Guys, aveti si voi putina rabdare !


                      Uite ca ma duc sa-mi iau si eu o aluna !


Ciocanitoarea si-a luat o aluna si asuns-o in aceeasi crapatura din copac, la fel ca si data trecuta ! Nu, nici nu o pot gasi veveritele, nuuu !

                               Simt miros de alune ?


                                        As veni, dar ...


... sunt mai nou pe aici, iar tu te uiti fix la mine cu ochiul ala mare care ma urmareste peste tot !


                          Juri ca nu-mi face nimic ?


                                     Nah, m-am razgindit !


Hai mai veve, ca iti arunc o aluna mai departe, ca ociul care te urmareste nu vede pina acolo ! Jur !


De parca noua ne-ar pasa de ochiul ala ! Nu ne temem de nici un ochi !


                           Veve, ce faci acolo ?


                            Maninc alune, ce, nu se vede ? !



                         Si de ce stai cu capul in joc ca liliacul ?


                       Ca sa pot lua alunele mai usor !


Nu, nu ! Noi nici nu incercam sa intelegem logica veveriteasca, bye !

Asta este tatal, un  Red Winged Blackbird.


... iar asta este mama, aceeasi specie, Red Winged Blackbird.

 

                  .. iar astia sunt puii : la inceput decolorati ...


... si pe masura ce cresc, se inchid la culoare. Ba mai mult, masculilor incep si le apar pete negre, pentru ca incep sa se faca negri ca tatal lor !

                         ... si arata asa ... parca's peticiti !


                                 Ce faci, veve, de ce pleci ?


           Pai nu vezi ca iarasi vin urlatorii si ne sperie ? Bye !


No comments:

Post a Comment