start counter

Wednesday, August 25

Marmota mare si rea

                     Ce bine ca ai venit, ca nu mai avem alune !


Toti copilasii stau si asteapta si tot verifica la casute, poate cresc altele ...

                              Ia sa mai  verific o data !

                       Si zici ca ai pus alunele in casute ?


                      Am auzit bine ? Au sosit alunele ?

                                      Te asigur eu ca da !


                          Eu deja am plecat sa le caut  ...


                                      Ai gasit ceva ?


                                Sigur ca am gasit  !

                 Am furat si doi biscuiti direct din punga !


                            Unde ziceai ca tine alunele alea ?

                              Undeva pe aici, stiu eu ...

                                     Ai gasit-o ?

                                            Bineinteles !


                                   Degeaba te uiti asa ...

                    ... ca nu impart nimic cu tine, sa stii !

Pe cind se bucurau veveritele de alune, a venit o Marmo' mare pe care noi nu o cunoastem si le-a zburatacit ...


                                         Ce-mi dai ?


                                     Varza, Marmo' !

                                     Ce mai imi dai ?


                                     Biscuite, Marmo' !

                   Dinspre padure a venit si Marmo' mic ...

                                    Marmo', hai la tata !


                                      Si-a mincat biscuitele ...


                                   Ce mai imi dai ?


                                  Varza ! Vrei varza ?


                                   Nuuuu ! Cih !


                                     Bine, ia biscuite !


     S-a intors cu spatele ca sa manince intr-o relativa intimitate ...


                        Ce ai primit, Marmo' ? Ceva bun ?


                        Biscuite pentru mine  ?


                         Mai vreau unul !


                                         Hai, vino dupa el ! 


 

                           What ? Nu mai maninc biscuiti !


                                       Caut alune...


                     ... pe undeva pe aici, pe linga pantofi ...


                                  .... adulmec bine ...


            Ce faci ma ? ! Alunele alea erau pentru veverite !


                   Chiar ai de gind sa maninci toate alunele ?


                                  Gata, m-am saturat ! 

 


                                                                  Plec !

   Cum a plecat Marmo' mic, cum au venit ceilalti doi marmotei..


                ... uzi leoarca, pentru ca facusera baie in riu .


                          Marmoteii cer biscuiti "


                           Toata lumea voia biscuite ...


                     -------------

               Insa Marmo' mare pindea... Minca banana si pindea .

Si dintr-o data a intrat ca berbecu' in marmotelul mic ! Asta e marmota mare si agresiva care nu tolereaza pe nimeni pe teritoriul ei.


Un marmotel mic s-a dus pe marginea parcarii si a inceput sa manince iarba de acolo.


Celalalt marmotel a fugit in partea opusa, inspre buturuga, pe unde au ei vizuina.

Statea intins pe burta si am crezut ca a patit ceva, cum l-a lovit Marmo' cea rea.


                            Hey, Marmotelu', esti ok ?


                        Hai la mama, ca ti-am adus alune ...


                                    ... si biscuiti !


N-a apucat sa-si termine de mincat biscuitele, ca au venit doua femei la vreo 50 de ani, care si-au parcat masina fix in dreptul nostru si au claxonat incontinuu pina au speriat marmotelu' de a fugit sa se ascunda in padure. Claxonau si rideau ca proasta in tirg. Dupa ce a fugit marmotelu' au coborit si ele din masina si imi tot ziceau ceva ca uite, ti-a fugit castorul si rideau incintate.


No comments:

Post a Comment