start counter

Saturday, August 21

Party cu alune

                                      Vine cineva la casute !


                                      Cine, cine ?


                       Nu stiu cine e, da' si eu sunt curioasa !


                                 Nu ma intrebati pe mine ...

 

            ...ca's ocupata cu puricii ! Ma maninca puricii !


Tu de ce esti asa confuz, mai Blue Jay ?


E prima oara in cei  3 ani de cind vin la casute, cind vad un Blue Jay ca sta pe sol mai mult de 2-3 secunde cit ii ia sa-si culeaga aluna de pe jos si sa zboare cu ea in pom, unde o maninca. A stat o gramada de timp, pina i-am facut poze, pina i-am facut film, pina s-a socotit el cind sa zboare ...



   Cum nu stiti, mah, cine a venit ? Tanti care ne aduce alune !


                                           Serios ?


                     Pai daca e asa ... sa inceapa petrecerea !

                             Let's have some fun !


Ca sa nu aveti dubii despre ce se intimpla in incilceala de veverite ...


Veverita neagra minca  stind atirnata ca liliacu', iar asta argintie s-a dus sa o miroase sub coada ! Iar veverita neagra nu a avut nimic impotriva.

Si a mai venit inca o veverita argintie, interesata sa faca acelasi lucru ...


Hey, lasa veveritele in pace ! Mai bine spune daca ai pus alune in casute !


                Pai de ce crezi ca se inghesuie lumea la casute ?


                                  Despre noi vorbesti ?


                                            Noi nu !


                             Uite ca a venit Muscatel !


                    Hai la tata sa-ti dau alune, Muscatel !

A mincat cit a mincat, dupa care s-a dus sa viziteze si cutiutele, ca trebuie verificate si astea !

                                Am gasit numai seminte !


 Cineva ma urmarea intens sa vada unde  pun pungile cu alune ...

                                      Chiar linga tine ?


                                         Eu vin !


                                      Am gasit o aluna !


                                            Si eu !

Veveritele se cam tem sa se apropie mai mult, pentru ca ele percep aparatl foto ca pe un ochi mare care le urmareste si sunt suspicioase. Daca le prinde ochiul ? Daca e un animal pradator necunoscut lor ?


                     Serios ? Sunt alune peste tot prin iarba ?


                                 Ia sa caut si eu !


M-am ridicat sa ma duc pina la masina si n-am apucat sa fac mai mult de 3 pasi, ca deja au venit hotii la pungi !


Graba mare, ca cine stie cind mai prind ei ocazia la pungi cu alune lasate nesupravegheate ...


                   Surprinzator, au fost veverite civilizate !


Fiecare si-a luat aluna si a plecat, ori a mincat-o la locul faptei.


                            Si mai multe veverite ...


             Uite la ea, si-a furat cite alune putea duce in gura ! 


                      Stop joc, ca m-am intors de la masina !


        Da' nu-i bai, ca s-au dus la tata, ca si el are pungi cu alune !


                             Unde mi-ai pus aluna ?


                           Cineva pindea din boscheti ...


                                     Hai la tata, veve !


                                          Hai ca vin !


Sa nu credeti ca ramine ceva neobservat in padure ! Astia mici sunt numai ochi si urechi !

Supravegheaza tot, in special devin interesati cind ne apropiem de vreun animalut.


Asta micu' sta pe burtica si se pretinde ca e ocupat sa manince. In realitate, nici el si nici ciocanitoarea nu ne-au scapat din ochi o secunda, pentru tot timpul cit l-am petrecut la casute .

            Veve, hai la tata ca v-am pus alune linga pantofi !


                                        Le caut ...


                                        Lucky me !


                         Hey guys, I'm going home !

Drum bun, cale batuta, da' nu uita sa umpli casutele cu alune, inainte sa pleci ! Bye !


No comments:

Post a Comment