start counter

Sunday, August 1

Casutele cu surprize !

                       Hello, Peticel ! Ce mai e nou pe la casute ?


Well, daca chiar vrei sa stii,  poate ar trebui sa te uiti in casute, nu la noi !


                                        Eh, ce zici, te uiti ? !


Insa a sosit Marmo' cea mare si am uitat de casute ... My bad !


                   Marmo' a venit la pachet cu ratele ... O rata ...


                                           Doua rate ...


                                         O marmota ...


                                     ... si mai multe rate !


                                 Marmo' maninca varza ...


              Si apoi am vazut veveritele nedumerite la casute ...


                   Alta casuta, alta veverita nedumerita !


Era mincare peste tot, asa ca nu m-am dus sa pun alune in casute, ca nu pareau goale.


                         Erau ceva alune si pe jos prin iarba ...

                                    Toata lumea vrea alune ...


                                   Unde, unde ? Mai sunt ?


                               Si eu tot dupa alune ma uit !


                                 ... dar nu vad nici una !

         De suparare ca nu mai gaseste alune, i s-a tuflit creasta !


Le faceam semn cu mina sa vina la mine, si veneau sa le dau alune ...


                                      Unde a cazut ?


                          Si eu ? Mie nu-mi arunci nimic ? !


      Si numa' ce soseste Monstruletul ! Merge direct la casute ...


... si cum intra, asa si iese ! Fara sa manince nimic ! Ofticat nevoie mare, zboara prin pomi ...


                              ... si verifica urmatoarea casuta ...


                   ... de la care pleaca fara sa manince nimic !


                             Apoi sare pe jos si cauta alune ...

     ... nu gaseste nimic si ramine confuz pentru citeva secunde ...


                                       Iarasi sare in pomi ...


... mai verifica o casuta fara sa manince nimic si ramine din nou confuz in pom !

     Ce sa fie, ce sa fie cu Monstruletul de se poarta asa ciudat ?

      Pina si Blue Jay-ul privea cu mirare, cocotat pe creanga !


Ok, ma duc sa verific casutele ! Si gasesc in fiecare casuta, coji de paine cu mucegai pe ele. O gramada de mucegai, inclusiv din la negru !! Din fericire, animalele salbatice sunt mult mai inteligente decit foarte-foarte multi oameni, asa ca nimeni nu a vrut sa manince painea din casute, dar erau toti plini de mirare ! Chiar asa, mai nene, mai ! ?

Am adunat toata painea, am curatat casutele si le-am pus alune. Acum e fericita toata lumea.


                                         Avem aluneee !

                                Alune ? Unde alune ?

                              Asta ? Nu asta, ca e coaja !

                                         Asta e aluna !


Pe cind mincau mai bine, au venit astia de zbierau, sareau si faceau ca maimutele  :


Tanti s-a pus pe bordura si facea ca vaca, in timp ce puradeii si ceilalti doi adulti zburataceau animalutele. Bineinteles ca au vazut ca faceam poze, insa ei fugareau animalele si isi asmuteau si puradeii sa faca la fel.

Dupa ce si-a terminat numarul, a venit si tanti sa alunge animalele prin padure, cu boracii dupa ea ! Cum venea vreo pasare sa manince, cum tusti dupa ea ! Mima ca admira animalele, zbierind si facind ca maimuta , au fost foarte incintati ca ne-au stricat jocu'. Se uitau la noi si rinjeau. 

Noroc ca pina la urma s-au plictisit plozii si au inceput sa raga ca vor la riu sa alerge dupa rate !


                     Ia sa vad daca au plecat ...

                   Si eu sunt suparat, da' cred ca au plecat !


                   Treaba lor, eu ma duc sa iau alune...


                                    ... si le maninc in pom !


              N-aveti decit ! Eu imi fac toaleta la soare ...


..................

                What ? !  Ce, nu v-am zis ca imi curat penele ?

                                      Au sosit alunele ?

                                  Yummy-yummy !

                 He-he, avem alune mai multe decit putem duce ...


                                             Agree !


                    Avem alune sa ne punem si in cap !

                   Pe cind scotoceau ei mai bine prin casute ...


         ... a venit nenea botnitaru' sa le aduca mincare ..


                                       Sa fugiiim !


                     ... sa ne ascundem in padure ...


                          ... si sa-l spionam de acolo !


                  Nenea le-a adus placute noi cu seminte ...

          ... si le-a pus pe jos o gramada de seminte si alune ...


                            ... ca sa se bucure toti maimuteii !


              Cum a plecat nenea, cum au venit toti la mincare !

                                       Si noi, si noi !

Asta e locul perfect incare isi ascund ciocanitorile semintele, pentru ca are multe impletituri si spatii goale.

 

         Da' merge ascuns si in gaurile de pe crengile copacilor ...

Toata lumea cauta de mincare, numai pasarelu' ast amic si negru statea pe creanga, se umfla in pene si clipocea ca apa ! D'aia l-am si initulat Clipocel, ca e la casute de fiecare data cind mergem  ...


                  Marmo a primit si ea, salata proaspata ...


Hai sa mergem acasa ca iarasi au venit astia de fac ca maimuta cind vad animale salbatice si mi-a cam ajuns !


No comments:

Post a Comment