start counter

Thursday, August 5

Marmo' si biscuitii

               Ieri a plouat, azi e innorat, deci avem ciupercute....

    ... si mai putine sanse sa ne intilnim cu prosti la padure... 

Da, tanti chiar avea manusi de menaj, din alea de cauciuc lungi pina la coate, de frica sa nu o infecteze virusul imaginar ...                              

 


                                          Intai verificam buturuga ...


               ... si constat ca a inverzit prin toate crapaturile !


In padure ma plimb pe linga vizuina marmotelor, ca sa imi simta mirosul si sa stie ca am venit si le astept . Cineva mincase dintr-o ciuperca ... Crown Corral Mushroom !

                   La casute erau o gramada de pasarele speriate ...


... iar din padure a venit un caine desirat si fara lesa, fara stapin, care le-a speriat si mai tare ...


                       Astia mici s-au ascuns prin copaci ...

  ... si de acolo urmareau cainele care a plecat inapoi in padure la riu.


Au mai stat o vreme in copac, doar asa, sa se asigure ca nu se intoarce cainele ...

    ... si apoi au prin curaj sa se apropie una cite una, pe rind .


                                 A venit si o vrabie ...


                                  ... si o ciocanitoare ...


   ... si o veverita care si-a bagat nasul pe unde nu-i fierbe oala ...


... si un cuplu in virsta care si-a  parcat masina linga casute, au pus tavita cu seminte pe masina, iar ei stateau cuminti in scaune si se bucurau de spectacol.


       Ia uite cine vine din padure, adulmecind dpa miros !


                      M-ati chemat ? Ce mi-ati adus ?


                                           Biscuiti ?

       Yummy-Yummy ! E prima oara cind maninc biscuiti ...


                    Uite ca vine si al doilea marmotel...

 

                              ... mai ezitant, asa !...



      Hai la tata, hai sa maninci biscuiti ! It's ok, stai cu tata !


Dupa ce i-am vorbit pe un ton incurajator, la fel cum vorbesti cu bebelusii, mititelu' s-a relaxat .

 

                      Acum mincau amindoi bucurosi de biscuite ...

                               Biscuite, mai vreau inca unul !


        Au venit din ce in ce mai aproape... best friends !

                        Ia stai sa te miros mai bine !


                     Hai, mai ia un biscuite de la tata !

Mititelu' sa proptit intre pantofii Omului Meu si minca alune, ca se simtea protejat acolo.


                 Nu s-a lasat pina nu le-a mincat pe toate !

                         Hey de ce pleci ? ! Nu mai vrei alte alune ?


Hai Marmo', vino inapoi la tata, ca mai am bunatati pentru tine !


               Bine, hai ca ma intorc la tine ! Ce -mi dai ?

                                           Varza ?

                                  Daaa, varza e bunaaa !

                Eu m-am saturat de varza, altceva nu mai ai ?

                     Alune ? Din alea sarate si gustoase ?


 Uite, aici in iarba iti pun alunele, ca sa maninci pe saturate alune decojite si alune in coaja, ca stu ca-ti plac !


           Undeva pe aici trebuie sa fie si alunele alea in coaja....


         Le-am gasit ! Coaja de alune e buna, yummy-yummy !


Marmotelu' minca intors cu spatele la noi, semn ca are completa incredere in noi !


                          Marmo', ce faci ? Ce cauti ?


                Cautam un biscuite ... Mai vreau biscuite !


                              Gata Marmo', v-ati saturat ?


                                         Se pare ca da ...


                       Of, puricii ! Ma maninca puricii ...


                        Hai paaa ! Ne intoarcem in padure !


2 comments:

  1. Bună ziua! Mi-am permis să împrumut o fotografie din acest articol sau foto-reportaj mai bine zis, și să o postez, cu linkul de rigoare, aici: https://povestiripescurt.blogspot.com/2021/08/de-la-altii-MFC.html
    Mulțumesc frumos!

    ReplyDelete
  2. Buna, Ziaida, imprumuta orice doresti ca e ok !

    ReplyDelete