start counter

Friday, June 24

Sex la casute !

                              Azi la intrare in padure ...

... am vazut din masina un raton linga un pom si am oprit ca sa ii dau sa manince. Astia sunt animale nocturne si ziua dorm, insa daca s-a trezit si a iesit din  padure, bietul de ele disperat de foame si spera sa-i dea oamenii ceva sa manince. M-am dus inspre el doar cit sa ii pot arunca niste felii de paine si i-am vorbit, i-am zis sa nu fuga, ca am venit sa il hranesc.

 Si nu a fugit, ci doar s-a refugiat strategic linga un pom, just in case. Minca paine si ridea multumit.

                                                                        .......

                   Noi mergem sa vedem cine eacasa la casute ...


                                             Ratele !

      Ia sa le chemam sa manince din palma ! Ratoiu', hai la tata !

                                  Ma mai gindesc ...

                Nu, astazi nu vin  la tine ca am deja gusa plina ...

Ratoi nerecunoscator ! M-am uitat dupa el si se ducea tzantos la ratele lui...

                      Si dupa ce si-a facut siesta ...

 --------

... Show time ! Sex in grup ! Nu am apucat sa fac poze ca astia isi desfasurau orgia pe la spatele meu, cu discretie, asa ca m-am trezit cam tirziu, cind galagia era deja mare.


           Cind ratoii au incercat din nou... le-a fugit rata de sub ei !

A fugit rata la marginea parcarii, iar ratoiul tot incerca sa se apropie precaut .

                             Rata, smotocita toata ...

                              La casute era cam pustiu ...

Insa Grackles urmareau cu ginduri erotice  un pasarel  fetita ! Astia doi mergeau dupa ea ca teleghidati !

                                   I-am prins pe film !

                               Fetita s-a refugiat intr-o casuta ...

                      Aia doi baietei infierbintati ... dupa ea !

     Un baiatel a sarit in casuta linga fetita si mincau impreuna ...

Celalat pindea de pe creanga si pina la urma a sarit si el in cutiuta.

                                      Grosbeak ....

... pindea si el de pe creanga momentul potrivit ca sa sara in cutiuta .


                           Eu unde sa ma duc ?

                       Ma duc sa sperii  soricelul din cutiuta !

                                           Done !

Asta micu' ... lasa-l sa astepte pina termin eu de mincat din cutiuta !


                                 Un' te duci?


 Ma duc in cealalta parte a padurii, sa chem ratonul si marmota  !


 Ratonul ma astepta deja la copacul unde avem de fiecare data intilnire. Imi simtise mirosul de cind am venit la casute, stia ca sunt aici si ma astepta sa vin si la el cu mincare buna.

Fata de data trecuta era mult mai relaxat. Data trecuta era suspicios si nu ii era lui clar daca odata cu mine vin si cainii sau nu.


 Daca a vazut ca data trecuta a fost totul ok si nu au venit cainii, s-a mai relaxat . Asta e o veste buna, ca nu ma asociaza cu cainii, asa cum m-am temut eu.


                  Statea turtit pe carare in fata mea si minca ...

 L-am prins in film cind se bucura de clatita. Cind fac clatitele pentru graurii de la geam, ii aduc si lui una. De data asta erau prajite in uleiul in care am prajit pestele si erau gustoase. 

    Un graure venise in zbor cu o rima in gura  la pervaz sa verifice daca am pus clatitele, si cind i-a mirosit a peste, mi-a lasat rima pepervaz, si-a luat bucatele de clatita in cioc si a plecat ! Deci asta cu pestele prajit e palpitanta ...

Blue Jay-ul ma urmarea din pom, ca voia sa-i dau alune. I-am aruncat citeva si s-a dus de si le-aluat, insa e asa  de rapid ca nu apuc sa-i fac poza.


                 Primul May Apple care sta sa infloreasca !


 Cum am inceput sa hranesc ratonul, cum au venit chipmuncksii sa alerge in cercuri in jurul nostru, ca sa-i vad si sa le arunc alune si lor !


------

O veverita ma pindea din pom si astepta sa o hranesc si pe ea !

Daca va uitati bine prin iarba,o sa vedeti un pitigoi care cauta sa fure alunele de la chipmuncksi si nu le gasea nicicum.

Zbura cind in pom,cind pe jos,cind facea cercuri in jurul meu asteptind sa-i dau alune. Cind a vazut ca bag mina in punga, s-a asezat cuminte pe creanga si astepta sa-i dau. Si l-am chemat in palma. 

De doua ori a venit, insa o singura data am reusit sa prind pefilm ca e mai greu sa filmez cu osingura mina si sa ma uit si la ciripel ce fac.

                            Ratonu'  hai la mama mai aproape !

Vino la punga cu mincare !
 

                                             Yummy !

A mincat bine, mi-a intors coada si a plecat in padure la treaba lui ...

Eu am ramas sa vad daca vine marmota, ca voiam sa-i dau banane. Nu pot sa ii las banaele si sa plec, pentru ca ratonului ii miroase si vine sa le manince pe toate. Sau le iau Blue Jays in gheare si pleaca cu elesi in zbor se rup si cad aiurea.

Cit asteptam, vad o ciocanitoare ca to sarea destul de jos in fata mea pe un pom, sa o vad.

Clar, voi asa o hranesc si pe ea  si tot tzopaia prin fata mea ca sa-mi atraga atentia. Ii arat alunele si ii fac semn cu mina sa coboare.

                       Am venit ! Now what ? !

                         Unde ziceai ca ai pus alunele ?

                 Vezi chiar linga chipmunck, in fata mea !

  Nu, nu a zburat cu aluna in cioc, ci a stat linga mine sa manince. Abia dupa ce s-a saturat bine, si-a luat o aluna sa aiba de drum si a zburat in padure !

                                    Am prins-o si pe film :

Uite ca vine Marmo' ! Asta e prima oara de cind cu episodul cu cainele, asa ca Marmo' e susicioasa si vine tiptil pe sub crengute. Cind a ajuns cam la 5 metri distanta de mine s-a oprit si ma privea fix : astepta sa-i fac semn cu mina sa se apropie ca e ok. Si a inceput sa vina mai aproape ....

Era stresata dupa episodul cu cainele si minca pe sub crengute.


 Se simtea oarecum ocrotita sub crengutele alea, in special ca era si foarte aproape de cele doua vizuini ( cam la 1-2 metri distanta ).



             S-a asezat mai comfortabil si  minca linga mine ...

     Marmo' a auzit un zgomot din parcare si s-a speriat ...


                         ...si a plecat inspre vizuina !

A fost doar un zgomot scurtsi s-a facut liniste. Am strigat-o sa vina inapoi ca e safe . Si a venit ..

... sa-si manince banane. Patru banane si o felie de paine. Plus citeva alune ...

Ca veni vorba de alune ... cineva ne supraveghea atent si foarte interesat ...

Venisera  doi Blue Jays care si ei pindeau atent unde arunc alunele ...


... si se duceau sa le ia. Se asezasera pe crengute joase, aproape de pamint, ca sa-mi atraga atentia sa ii hranesc si pe ei.

   Intre timp, Marmo' si-a facut curaj sa iasa de sub crengute ...

                       ... si sa vina in carare linga mine ...


             ... si odata cu ea, au venit toti chipmuncsii !

                                       Cautau alune ...

                            

                             ... si adulmecau marmota !

Marmo' a terminat de mincat si s-a dus la vizuina, iar eu dau sa ies din padure. La iesire, cocotat pe buturuga ma astepta veverita cu ochi rugatori......


                            Eu ce primesc ? Mie nu imi dai nimic ?



2 comments:

  1. Palpitant foarte si acest episod din serial! :)
    Ce scumpic e "Chip" cu boticul in blana marmotei! :))
    Mi-a placut cum te-ai exprimat cu privire la raton: statea turtit si manca! :)))
    *
    Graurele o fi lasat rama pe pervaz ca recunostinta - ti-a dat la schimb pentru clatita, altfel spus. :)

    ReplyDelete
  2. Ah! Am uitat! Ratoiul era satul, n-a mancat din palma, dar de venit a venit sa salute! :)

    ReplyDelete