start counter

Tuesday, June 28

Ratonul doarme pe bustean

                                   Azi la padure ...

... am pus mincarea pentru marmote si raton si ama steptat sa vad cine vine primul ... Un chipmunck !

          Cum m-a vazut, cum a venit repede sa-mi ceara alune !

S-a proptit in fata mea pe o crenguta si ma studia. Isi minca alunele si ma spiona.

                    Imediat a sosit ratonul adulmecind oasele ...

        Minca ascuns dupa copac, unde se simte el in siguranta...

                       Apoi s-a relaxat cit sa-si ia mincarea ...

..

   ... si sa indrazneasca sa iasa putin cite putin de dupa copac ...


                   Un chipmunck statea calare pe bustean ...

...statea cu spatele la noi  si se prefacea ocupat cu altceva, in timp ce spiona cu coada ochiului ...

Murea de curiozitate, asa ca si-a luat inima in dinti si a venit mai aproape sa vada ce face ratonul..


I-am aruncat o aluna, si-a luat-o si s-a refugiat in copac sa o manince.

                     Ratonu' scotocea in cutia cu mincare ...

... si la un moment dat si-a dat seama ca ma auitam fix la el ! What ? !

Mi-am gasit clatita ! Prajita in uleiul in care am prajit peste ... yummy !

Asta e privirea aia plina cu gratitudine, oglindita in ochisorii lui ca margelele !

                   Hai ratonelu', maninca si bucura-te cu mama !

      Cit minca ratonu', a venit si ciocanitoarea sa ceara alune.

Sus in pom, un Blue Jay spiona cum hranesc toate animalele care vin la mine, si chitaia de frustrare !


I-am aratat ca ii arunc paine si alune ceva mai la distanta de mine, ca sa prinda curaj sa mearga sa si le ia. si s-a dus !

                              Ratonu', ce faci prietene ?

                                  Maninc ! Nu vezi ?

S-a intors chipmunckul si se invirte pe linga papucii mei ...

             ... si da tircoale pe linga pungile cu mincare !

                               Ia si tu alune de la mama !

I-am lasat sa manince si m-am dus la casute. Grackles se dadeau in spectacol ...

                       Ma uit eu mai bine, sa vad care-i treaba ...

          .. si vad ca erau trei masculi care curtau o fetita.

   Se umflau in pene care mai de care si se roteau pe linga ea ...

Pe rind se umflau si scoteau niste sunete ca picaturile de apa, insa doamna nu parea impresionata.

---------------------------------------------------------------------------------

                    Sa punem alune, sa se bucure toti maimuteii !

                                    Eu am venit primul !

                             Au dat navala veveritele ...

                            Stati asa, ca vin si eu !

                        Da' vin pe sus, direct la casute !

                        Ia sa vad, mai am mult de mers ?

                                             Inca putin ...

                                    ... si am ajuns !

           Ce fac pasaroii aia, nici acum nu s-au potolit ?

Da' de unde ! Se umfla si fugaresc femeia prin toata batatura de sub casute !

Eu ma duc inapoi in padure sa vad daca ratonul a mincat tot din farfurie ...

Cind m-am dus sa verific daca au fost marmotele sa manince ...

... vad ca bananele erau neatinse in farfurie, iar ratonu' dormea turtit pe buturga linga vizuina marmotelor. S-a trezit si se uita la mine chior de somn ...

S-a uitat, a vazut ca eu sunt, a pus capul pe buturuga si s-a culcat mai departe !

A mincat pina s-a umflat, de i-a fost mult prea lene sa se catere in copac sa doarma in siguranta ! Nici bananele marmotelor nu a reusit sa le manince, da' macar statea si pazea mincarea sa nu i-o manince nimeni, ca ii trebuie pe mai tirziu !


3 comments:

  1. Animăluțele acestea ar avea nevoie si de ceva mancare specială. Cu vitamine :)

    ReplyDelete
  2. Ce raton cuminte! papa tot, apoi merge la somnic fara mofturi! :)
    Sunt hazlii pasaroii aceia, cum fac ei curte doamnei! Imi place atitudinea turturelei: isi vede senina de ciugulit seminte; iar ciocanitoarea se lupta c-o aluna, indiferenta la ce fac ceilalti in jurul ei. :)
    Cred ca e clar: "soriceii" v-au indragit! :)

    ReplyDelete
  3. Daaaa, soriceii sunt pe interes, nu pe indragit ! Daca le dai ce mincare vor ei, te cunosc. Daca se termina mincarea, adio arme ! Daca le dai ceva ce nu au ei chef in momentul ala ... pleaca si nu te mai cunosc in ziua aia, ca i-ai jognit ! Eu cred ca ma confunda cu supermarketul.

    ReplyDelete